Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 29 februari 2012, 21:54Ik ben trouwens begonnen aan een minigame world. Begint al ergens op te lijken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik ben trouwens begonnen aan een minigame world. Begint al ergens op te lijken
Citaat van Freddytje op 29 februari 2012, 23:13Wil ik wel meehelpen met de stadMe 2,altijd leuk zo'n uber stad bouwen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wil ik wel meehelpen met de stad
Me 2,altijd leuk zo'n uber stad bouwen
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 29 februari 2012, 23:25Schuine hoeken, kan dus niet.
Of bedoel je IRL? Dat zou wel kunnen, zijn veel van die knip en plak vellen voor te vinden
Schuine hoeken, kan dus niet.
Of bedoel je IRL? Dat zou wel kunnen, zijn veel van die knip en plak vellen voor te vinden
Citaat van Rikkert. op 1 maart 2012, 16:09Er zijn momenteel even wat problemen met de server, mensen konden niet inloggen met MC 1.2.2.
Na een update van de server te hebben gedaan, waren de configs/commands beetje van half weg...
Backup van 4.00 is terug gezet. Zal zo snel mogelijk kijken voor een update naar nieuwe server, heb nu even geen tijd!
Er zijn momenteel even wat problemen met de server, mensen konden niet inloggen met MC 1.2.2.
Na een update van de server te hebben gedaan, waren de configs/commands beetje van half weg...
Backup van 4.00 is terug gezet. Zal zo snel mogelijk kijken voor een update naar nieuwe server, heb nu even geen tijd!
Citaat van Freddytje op 1 maart 2012, 19:09Jongens, ik krijg afkickverschijnselen. Heb al een dag niet kunnen spelen.
Jullie moeten de server even updaten aangezien ik een legale versie heb die inmiddels V1.2.2 heeft.
Jongens, ik krijg afkickverschijnselen. Heb al een dag niet kunnen spelen.
Jullie moeten de server even updaten aangezien ik een legale versie heb die inmiddels V1.2.2 heeft.