Duken.nl Minecraft server [24/7]
Citaat van Marciej123 op 4 maart 2012, 14:23ik laat ze altijd ff spelen en ik kijk wat ze aan het doen zijn, zijn ze rustig hun eigen huisje aan het bouwen, lekker laten spelen, zijn ze aan het griefen, dan ban ik ze gelijk.
ik laat ze altijd ff spelen en ik kijk wat ze aan het doen zijn, zijn ze rustig hun eigen huisje aan het bouwen, lekker laten spelen, zijn ze aan het griefen, dan ban ik ze gelijk.
Citaat van Rikkert. op 4 maart 2012, 14:37Okay ik volg ook altijd mensen die ik niet ken, kijken wat ze doen
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op de server?
Okay ik volg ook altijd mensen die ik niet ken, kijken wat ze doen
Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen op de server?
Citaat van Marciej123 op 4 maart 2012, 15:06^hier lukt het gewoon
^hier lukt het gewoon
Citaat van Wous op 4 maart 2012, 15:22Misschien ben je op de achtergrond aan het downloaden waardoor je internet te langzaam is en je een time-out krijgt?
Misschien ben je op de achtergrond aan het downloaden waardoor je internet te langzaam is en je een time-out krijgt?
Citaat van Rikkert. op 4 maart 2012, 15:47Er wordt hier momenteel niks gedownload, PC al opnieuw opgestart. Dus vind het raar...
EDIT:
Heb even die MC1.1.jar van Marc gedownload en dan werkt die gewoon :S
Er wordt hier momenteel niks gedownload, PC al opnieuw opgestart. Dus vind het raar...
EDIT:
Heb even die MC1.1.jar van Marc gedownload en dan werkt die gewoon :S
Citaat van Duken op 4 maart 2012, 19:51Maar ik begrijp dat dat er nog leden zijn die niet kunnen inloggen door de nieuwe officiële versie? Rikkert, Marcie waarom kunnen jullie deze nu niet updaten? Moet toch te doen zijn, is er geen andere admin mod?
Best lullig voor de leden met een officiële minecraft toch? Of zit iedereen er wel nog gewoon op?
Maar ik begrijp dat dat er nog leden zijn die niet kunnen inloggen door de nieuwe officiële versie? Rikkert, Marcie waarom kunnen jullie deze nu niet updaten? Moet toch te doen zijn, is er geen andere admin mod?
Best lullig voor de leden met een officiële minecraft toch? Of zit iedereen er wel nog gewoon op?
Citaat van Rikkert. op 4 maart 2012, 19:54Iedereen kan gewoon downgraden
Die kleuren mod is niet zo'n probleem, het is de inlog mod. Die is een beetje overstuur. Hij vraagt om in te loggen, maar doe je: /login PASS werkt dat niet... Ik zal zo nog ff kijken of er weer een update is.
EDIT:
Update voor Authme is uitgekomen!
Deze werkt helemaal!
Als Duken even die map die we nu hebben kan backuppen. Ga ik daarna even de nieuwe spullen erin zetten en dan moet er een reboot komen
NOG NIET UPDATEN BTW! PAS UPDATEN NADAT HET IS GETEST! THANKS
Iedereen kan gewoon downgraden
Die kleuren mod is niet zo'n probleem, het is de inlog mod. Die is een beetje overstuur. Hij vraagt om in te loggen, maar doe je: /login PASS werkt dat niet... Ik zal zo nog ff kijken of er weer een update is.
EDIT:
Update voor Authme is uitgekomen!
Deze werkt helemaal!
Als Duken even die map die we nu hebben kan backuppen. Ga ik daarna even de nieuwe spullen erin zetten en dan moet er een reboot komen
NOG NIET UPDATEN BTW! PAS UPDATEN NADAT HET IS GETEST! THANKS