wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Den Spike gaat naar DarkShieldnzb.com

VorigePage 3 of 4Volgende
8 uur geleden zei Cptzeromaniac:

Handigste even een mailtje sturen aan darkshieldnzb@protonmail.com

Kunnen we dit waarschijnlijk wel oplossen :)

Heb ik gedaan ...

Ik zie nu dat ik opnieuw moet registreren zonder vpn, sorry daar doe ik niet aan mee. In ieder geval succes met jullie site.

5 uur geleden zei picardo:

Heb ik gedaan ...

Oke super...

We hebben inmiddels de site weer draaien. Moesten even alles verplaatsen. Helaas was de backup mislukt en moesten we grotendeels opnieuw beginnen.

Onze excuses hiervoor, hierdoor wat vertraging opgelopen en zijn nu bezig met herstellen.

Het is inderdaad wel zo dat je je registreert zonder vpn. hierna kan je gerust weer vpn gebruiken.

Meer om ongenodigde gasten erbuiten te houden zoals een brein!

Ja oke dat snap ik, ga me wel even opnieuw aanmelden, bedankt voor de info

Kan zijn dat aanmelden nu nog niet werkt. Dit omdat we zoals al aangegeven nog bezig zijn met herstel ;) morgen verwachten we weer volledig operationeel te zijn en kunnen de aanmeldingen weer komen.

Zal het hier aangeven zodra het weer kan.

Nogmaals onze excuses

Maakt niks, vindt het heel mooi dat we weer verder kunnen met Usenet, was de laatste tijd wel hektisch vondt ik, overal gerommel in Usenetland en Torrentland.

Maar ben er heel blij mee, weer een Nzb fora er bij

13 uur geleden zei Misterkilobyte:

Maakt niks, vindt het heel mooi dat we weer verder kunnen met Usenet, was de laatste tijd wel hektisch vondt ik, overal gerommel in Usenetland en Torrentland.

Maar ben er heel blij mee, weer een Nzb fora er bij

Graag gedaan :)

De site is ook weer geopend. Na wat aanpassingen en probleempjes zijn we nu weer volledig operationeel

Onthoudt even dat we nog bezig zijn met het vullen dus dat het forum nu nog niet erg vol is.

Tevens aanmelden zonder VPN Proxy / GSM anders wordt je niet geaccepteerd.

Dit zal dan in een ban resulteren! we zijn gewoon extra voorzichtig!

Na de aanmelding kan je rustig met gsm of vpn proxy naar binnen.

Kan niet met en zonder vpn inloggen? zit ik in de ban?

15 minuten geleden zei bruchlee:

Kan niet met en zonder vpn inloggen? zit ik in de ban?

Stuur even een mail aan Darkshieldnzb@protonmail.com dan kunnen we je verder helpen bruchlee

deze rubriek respect🤩 voor iedereen maar waar is me ware vrouw ? tieviewoman ?

VorigePage 3 of 4Volgende