do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Den Spike gaat naar DarkShieldnzb.com

VorigePage 4 of 4
Op 24-5-2018 om 20:19 zei Cptzeromaniac:

Stuur even een mail aan Darkshieldnzb@protonmail.com dan kunnen we je verder helpen bruchlee

Bedankt voor deze tip,  opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.

1 uur geleden zei bruchlee:

Bedankt voor deze tip,  opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.

Hoe bedoel je geen nzb melding? 
Bij ons worden NZB's vaak in rar bestanden ingepakt extra beveiliging ;)
We hebben nog met wat kleine bugs te maken gehad, dan helpt het ons om deze op te lossen.

11 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

Hoe bedoel je geen nzb melding? 
Bij ons worden NZB's vaak in rar bestanden ingepakt extra beveiliging ;)
We hebben nog met wat kleine bugs te maken gehad, dan helpt het ons om deze op te lossen.

Ik  heb  allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.

Op 25-5-2018 om 22:33 zei bruchlee:

Ik  heb  allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.

oke. wel spijtig dat niet goed ging. hoop dat na het weekend werkt. en graag gedaan help/denk altijd mee :)

bedankt Cptzeromaniac, alles werkt weer

wie kan mij helpen? ik niet geraak niet op darkshieldnzb.com

Graag jullie advies

Alvast bedankt,

Michael

De website is offline, zoals aangegeven in dit topic.

dan maar dit topic sluiten.

1 uur geleden zei bruchlee:

dan maar dit topic sluiten.

Da's misschien geen slecht idee. Ik sluit niets zonder @Duken 's toestemming.

Wij sluiten eigenlijk nooit topics :) maar dat betekent niet dat we het niet hoeven te doen. Ik begrijp dat de nzbsite darkshieldnzb offline is. Dan zetten we het inderdaad op slot. 

Dank @bruchlee en @Meh Meh

VorigePage 4 of 4