Den Spike gaat naar DarkShieldnzb.com
Citaat van zomersla op 25 mei 2018, 18:59Op 24-5-2018 om 20:19 zei Cptzeromaniac:Stuur even een mail aan Darkshieldnzb@protonmail.com dan kunnen we je verder helpen bruchlee
Bedankt voor deze tip, opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.
Op 24-5-2018 om 20:19 zei Cptzeromaniac:Stuur even een mail aan Darkshieldnzb@protonmail.com dan kunnen we je verder helpen bruchlee
Bedankt voor deze tip, opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.
Citaat van Cptzeromaniac op 25 mei 2018, 20:181 uur geleden zei bruchlee:Bedankt voor deze tip, opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.
Hoe bedoel je geen nzb melding?
Bij ons worden NZB's vaak in rar bestanden ingepakt extra beveiliging
We hebben nog met wat kleine bugs te maken gehad, dan helpt het ons om deze op te lossen.
1 uur geleden zei bruchlee:Bedankt voor deze tip, opnieuw mij aangemeld, maar krijg geen NZB melding binnen. Ik haak maar af.
Hoe bedoel je geen nzb melding?
We hebben nog met wat kleine bugs te maken gehad, dan helpt het ons om deze op te lossen.
Citaat van zomersla op 25 mei 2018, 20:3311 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Hoe bedoel je geen nzb melding?
We hebben nog met wat kleine bugs te maken gehad, dan helpt het ons om deze op te lossen.Ik heb allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.
11 minuten geleden zei Cptzeromaniac:Hoe bedoel je geen nzb melding?
Ik heb allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.
Citaat van Cptzeromaniac op 27 mei 2018, 18:16Op 25-5-2018 om 22:33 zei bruchlee:Ik heb allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.
oke. wel spijtig dat niet goed ging. hoop dat na het weekend werkt. en graag gedaan help/denk altijd mee
Op 25-5-2018 om 22:33 zei bruchlee:Ik heb allerlei dingen weg gedaan van mijn Imac maar krijg geen rar bestand te zien , wel bij cd"s die ik als proef binnen wilde halen.VPN aan en uit gezet , zal een paar dagen wachten met inloggen. Prettig weekend en bedankt voor het meedenken. ga nu zzZZZ, morgen verven bij de jongste dochter in haar nieuwe huis.
oke. wel spijtig dat niet goed ging. hoop dat na het weekend werkt. en graag gedaan help/denk altijd mee
Citaat van zomersla op 27 mei 2018, 20:21bedankt Cptzeromaniac, alles werkt weer
bedankt Cptzeromaniac, alles werkt weer
Citaat van bunyanmichael op 16 juni 2018, 20:52wie kan mij helpen? ik niet geraak niet op darkshieldnzb.com
Graag jullie advies
Alvast bedankt,
Michael
wie kan mij helpen? ik niet geraak niet op darkshieldnzb.com
Graag jullie advies
Alvast bedankt,
Michael
Citaat van Meh Meh op 19 juni 2018, 21:491 uur geleden zei bruchlee:dan maar dit topic sluiten.
Da's misschien geen slecht idee. Ik sluit niets zonder @Duken 's toestemming.
1 uur geleden zei bruchlee:dan maar dit topic sluiten.
Da's misschien geen slecht idee. Ik sluit niets zonder @Duken 's toestemming.
Citaat van Duken op 20 juni 2018, 05:42Wij sluiten eigenlijk nooit topics
maar dat betekent niet dat we het niet hoeven te doen. Ik begrijp dat de nzbsite darkshieldnzb offline is. Dan zetten we het inderdaad op slot.
Wij sluiten eigenlijk nooit topics maar dat betekent niet dat we het niet hoeven te doen. Ik begrijp dat de nzbsite darkshieldnzb offline is. Dan zetten we het inderdaad op slot.