wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Den Spike gaat naar DarkShieldnzb.com

VorigePage 2 of 4Volgende

Allemaal even gezellig doen, dit is niet nodig.
@Duken gastmode wordt helaas weer misbruikt. 😟

5 uur geleden zei Gast Geband:

Ook aangemeld maar met VPN en je raad het al... meteen geband... misschien beter dat dat eerst even werd vermeld  dat dat niet was toegestaan
Toch heel veel succes met jullie forum en King en Queen zijn nu eenmaal van die jammerlijke figuren waar je niet zijn wilt, dus trek je daar nu helemaal niks van aan

2 uur geleden zei Gast Picardo:

Ik had me ook aangemeld .. En ook meteen geband .. Bijzonder !!!!

Handigste even een mailtje sturen aan darkshieldnzb@protonmail.com

Kunnen we dit waarschijnlijk wel oplossen :)

Ben ook gebanned, maar heb geprobeerd een nieuwe aan te maken, zonder VPN maar lukte ook niet, stond steeds wachten op goedkeuring, en vanmorgen in mijn spambox stond aanmelden zonder VPN

10 uur geleden zei Meh Meh:

Allemaal even gezellig doen, dit is niet nodig.
@Duken gastmode wordt helaas weer misbruikt. 😟

Alle gasten reacties zijn verwijderd en gasten reacties uitgeschakeld.

Juist Duken, want het begon weer om goede usenetters die een nieuw fora op willen zetten Zwart te maken, mischien optie om gastacount uit te zetten op Duken

12 minuten geleden zei Mysteryworld:

Duken even een woordje aan jou gericht, wat wij niet snappen dat je alles toelaat wat over mysteryworld gaat, terwijl je niet eens wat wat er speelt en wat er gaande is geweest. Je laat het toe dat mensen voor Stalin worden uitgemaakt wat echt een kwalijke zaak is en waar je mensen mee kwetst die meelezen of wat dan ook.

Als eerst mijn excuus als dit gebeurt. Helaas lees ik niet alle reacties persoonlijk en probeer ik waar mogelijk berichten gelijk te verwijderen welke niet kloppen of vervelend zijn. Zowel gasten als leden kunnen berichten rapporteren en deze kan ik dan sneller verwijderen. Ik ben het helemaal met je eens dat dit niet mag. Ik heb direct berichten met het woord stalin gezocht en deze verwijderd.

Ook klopt het dat ik niet weet wat er gaande is tussen de communities. Ik zal proberen er scherper op te zijn, ik hoop dat gasten en leden nog meer berichten willen rapporteren als deze niet juist zijn. 

17 minuten geleden zei Mysteryworld:

Moddergooien schiet niemand wat mee op, hoe meer usenet sites hoe beter het is!
Verder wensen wij Den Spike en team heel veel succes en hopen dat hun hun site aan de praat krijgen.

Dit vind ik een compliment, laten we hier ook mee afsluiten. Elkaar helpen is een stuk belangrijker als elkaar de grond in praten. Bedankt @Mysteryworld

59 minuten geleden zei Duken:

Alle gasten reacties zijn verwijderd en gasten reacties uitgeschakeld.

Voor voorlopig, tot het iets rustiger is, lijkt mij dat een goed plan, bedankt.

2 uur geleden zei Misterkilobyte:

Ben ook gebanned, maar heb geprobeerd een nieuwe aan te maken, zonder VPN maar lukte ook niet, stond steeds wachten op goedkeuring, en vanmorgen in mijn spambox stond aanmelden zonder VPN

MisterKilobyte wil je een mail sturen naar darkshieldnzb@protonmail.com

Gaan we dit gelijk uitzoeken.

Als het beetje meezit is de site straks weer in de lucht.

Dat tussen mysteryworld en den spike vecht dat lekker prive uit en laat ons graag onze usenet opbouwen tenslotte doen we allemaal voor hetzelfde doel. genoeg mee gezegd! daarmee sluiten we dat af!

34 minuten geleden zei Cptzeromaniac:

MisterKilobyte wil je een mail sturen naar darkshieldnzb@protonmail.com

Gaan we dit gelijk uitzoeken.

Als het beetje meezit is de site straks weer in de lucht.

Dat tussen mysteryworld en den spike vecht dat lekker prive uit en laat ons graag onze usenet opbouwen tenslotte doen we allemaal voor hetzelfde doel. genoeg mee gezegd! daarmee sluiten we dat af!

Heb ik inmiddels gedaan Cptzeromaniac

26 minuten geleden zei Misterkilobyte:

Heb ik inmiddels gedaan Cptzeromaniac

Oke top! momenteel even druk site in de lucht terug krijgen en ga dan gelijk met de beheerder verder dit weer goed te zetten :)

VorigePage 2 of 4Volgende