wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?

VorigePage 7 of 11Volgende

Hebben jullie de corona app geïnstalleerd? Ik nu wel, om de privacy maak ik me geen zorgen. Google en Whatsapp zijn 1000 keer erger maar ik wil niet dat mijn batterij van de Telefoon opeens leeg is. 

Morgen maar kijken wat het doet voor mijn batterij.

10 uur geleden zei Freek87:

Hebben jullie de corona app geïnstalleerd?

Hier heb ik 'm ook app geïnstalleerd en net wat je al zij 'Google en Whatsapp zijn 1000 keer erger '.

11 uur geleden zei Freek87:

Hebben jullie de corona app geïnstalleerd? Ik nu wel, om de privacy maak ik me geen zorgen. Google en Whatsapp zijn 1000 keer erger maar ik wil niet dat mijn batterij van de Telefoon opeens leeg is. 

Morgen maar kijken wat het doet voor mijn batterij.

Ik was in september in de omgeving van Oldenzaal, zag alleen maar mutaties voorbijkomen en mijn batterij van mijn vrij nieuwe iPhone 7 plus sept 2019 liep leeg als een speer , heb hem nu weer aanstaan, maar bij batterij verlies gaat hij er weer af.

Ik houd het batterij gebruik per app ook in de gaten. Als het programma veel batterij eet op mijn Android dan moet hij er af. 

Heb die corona app maar vanaf gegooid omdat ie te veel vraagt van me batterij...

Vanavond de nieuwe maatregelen, waarschijnlijk nog steeds geen mondkapjes plicht. Ik blijf dat raar vinden. Doe het of wel, of niet.

In het ene winkelcentrum moet het wel, in het andere weer niet. Of in de ene winkel in dat winkelcentrum moet het wel, en in de andere winkel weer niet.

Er moet inderdaad eens duidelijkheid komen.

Net boodschappen gedaan. Een medewerker bij de deur 'We willen je vragen om een mondkapje te dragen' Prima, dat doe ik dan.

Ik doe vervolgens boodschappen en ik zie dat werkelijk niemand van het personeel een mondkapje draagt. Aan je klanten vragen of ze een mondkapje op willen doen (even los of de klant dat doet) en het personeel geeft vervolgens het verkeerde voorbeeld.

Ook zoiets:

Citaat

Om te voorkomen dat mensen besluiten om dan maar zelf drank te kopen en een feestje te bouwen, wordt de verkoop van alcohol in winkels na 20.00 uur verboden. 

Denken ze daar in Den Haag nu echt dat bijvoorbeeld de jongeren om 20:00 uur denken 'Oh, we kunnen bij de Appie geen drank meer halen we gaan maar naar huis'. Echt, dan kopen ze het toch voor 20:00 uur.  🤔

Goed de horeca dus dicht en mondkapjes verplicht in openbare ruimtes. Gelukkig geen volledige lockdown en kunnen de kinderen gewoon nog naar school.

🙌

Hoewel het dragen van een mondkapje verplicht wordt in binnenruimtes, ben ik benieuwd wanneer dit precies in zal gaan. Dit moet juridisch eerst goed geregeld worden.

Hopelijk gaat dit weer geen maanden duren, net zoals het geval was van het wel of niet verplichten van een mondkapje.

VorigePage 7 of 11Volgende