coronavirus - Hoe zit dat in jouw leven?
Citaat van Duken op 11 april 2020, 08:16Ik merk ook om mij heen dat de schrik er een beetje uit is. De berichten zijn weer positiever en het weer werkt daarin mee.
Wij zijn thuis ook zoek geweest, smaak en reuk is nog steeds niet helemaal terug maar we kunnen niet met 100 procent zekerheid zeggen dat we corona hebben gehad.
We houden afstand zodat de zorg de patiënten aanloop goed kan aan kan. Dan komen we straks goed uit de epidemie. Hoe de economie er bij gaat staan is nog een tweede.....
Ik merk ook om mij heen dat de schrik er een beetje uit is. De berichten zijn weer positiever en het weer werkt daarin mee.
Wij zijn thuis ook zoek geweest, smaak en reuk is nog steeds niet helemaal terug maar we kunnen niet met 100 procent zekerheid zeggen dat we corona hebben gehad.
We houden afstand zodat de zorg de patiënten aanloop goed kan aan kan. Dan komen we straks goed uit de epidemie. Hoe de economie er bij gaat staan is nog een tweede.....
Citaat van William op 16 april 2020, 13:19Dacht ga zelf eens rekenen... Volgens het RIVM heeft ongeveer 3% covid gehad.
3% van Nederland heeft dus ongeveer Covid-19 gehad. Dus de mortaliteit is momenteel 0.65% SOM: 3315 is 0.65 % van 510000 dus 3% van de bevolking
Kom je op 112000 doden op ongeveer 100% Bij griep is dat veel lager 0,05 tot 0,1%
Dacht ga zelf eens rekenen... Volgens het RIVM heeft ongeveer 3% covid gehad.
3% van Nederland heeft dus ongeveer Covid-19 gehad. Dus de mortaliteit is momenteel 0.65% SOM: 3315 is 0.65 % van 510000 dus 3% van de bevolking
Kom je op 112000 doden op ongeveer 100% Bij griep is dat veel lager 0,05 tot 0,1%
Citaat van Duken op 16 april 2020, 13:32Zo... dat is een berekening, Of 100% ziek wordt is even een tweede maar van 50% kan je toch echt wel uit gaan (tenzij er medicatie komt) . Maar dan nog bizar.
Zo... dat is een berekening, Of 100% ziek wordt is even een tweede maar van 50% kan je toch echt wel uit gaan (tenzij er medicatie komt) . Maar dan nog bizar.
Citaat van Duken op 23 april 2020, 11:35Nog 27 dagen... dan is het 20 mei. Ik hoop dat ze daarvoor de kapper opengooien. Begin een Beatle te worden.
Nog 27 dagen... dan is het 20 mei. Ik hoop dat ze daarvoor de kapper opengooien. Begin een Beatle te worden.
Citaat van Duken op 4 september 2020, 18:21Nou... Ik voel me niet zo lekker. Loopneus, snot en zere nek. Even kijken hoe het morgen gaat maar wellicht moet ik zo een test afnemen van de week?
Nou... Ik voel me niet zo lekker. Loopneus, snot en zere nek. Even kijken hoe het morgen gaat maar wellicht moet ik zo een test afnemen van de week?
Citaat van Nobody op 7 september 2020, 15:21Op 4-9-2020 om 20:21 zei Duken:Nou... Ik voel me niet zo lekker. Loopneus, snot en zere nek. Even kijken hoe het morgen gaat maar wellicht moet ik zo een test afnemen van de week?
Die klacht die je om schrijft had de man ook van 1 van de vele thuisgorzenverleners, maar toen ik ze van de week weer zag toen bleek het toch niet om die klote corona te gaan...
He ik merk dat je van je eigen bericht niet meer kunt bewerken, klopt dat?
Op 4-9-2020 om 20:21 zei Duken:Nou... Ik voel me niet zo lekker. Loopneus, snot en zere nek. Even kijken hoe het morgen gaat maar wellicht moet ik zo een test afnemen van de week?
Die klacht die je om schrijft had de man ook van 1 van de vele thuisgorzenverleners, maar toen ik ze van de week weer zag toen bleek het toch niet om die klote corona te gaan...
He ik merk dat je van je eigen bericht niet meer kunt bewerken, klopt dat?
Citaat van Duken op 7 september 2020, 16:0846 minuten geleden zei Nobody:e ik merk dat je van je eigen bericht niet meer kunt bewerken, klopt dat?
Dat zou wel moeten kunnen tot 48 uur oid. Ik controleer de rechten straks even. Thx 🦾
46 minuten geleden zei Nobody:e ik merk dat je van je eigen bericht niet meer kunt bewerken, klopt dat?
Dat zou wel moeten kunnen tot 48 uur oid. Ik controleer de rechten straks even. Thx 🦾
Citaat van zomersla op 6 oktober 2020, 09:45Gisteravond naar Jinek gekeken, hierdoor een slechte nachtrust gehad. Vooral hoe de jongeren ermee omgaan. Ze kunnen niet naar een bar of naar een festival. Mijn vrouw en ik komen sedert maart ook niet meer de deur uit, behalve dokters bezoek. AH komt aan de deur ( wat extra bezorgkosten meebrengt) maar daarmee moeten wij maar leven. Zien onze kinderen en kleinkinderen niet meer, komen niet bij de buren over de vloer, gaan niet meer naar uitjes zoals Bill Baker band, Harrie Jekkers ( al 2x verplaatst nu naar juli 2021), geen bibliotheek bezoek, geen bridgen meer en geen bejaarde dansles meer. Volgende week halen we de griepprik en snel daarna hopen we dat de Corona prik er komt. We vermaken ons nu met schilderen en diamond painting, maar we weten niet meer waar we het moeten ophangen.
Gisteravond naar Jinek gekeken, hierdoor een slechte nachtrust gehad. Vooral hoe de jongeren ermee omgaan. Ze kunnen niet naar een bar of naar een festival. Mijn vrouw en ik komen sedert maart ook niet meer de deur uit, behalve dokters bezoek. AH komt aan de deur ( wat extra bezorgkosten meebrengt) maar daarmee moeten wij maar leven. Zien onze kinderen en kleinkinderen niet meer, komen niet bij de buren over de vloer, gaan niet meer naar uitjes zoals Bill Baker band, Harrie Jekkers ( al 2x verplaatst nu naar juli 2021), geen bibliotheek bezoek, geen bridgen meer en geen bejaarde dansles meer. Volgende week halen we de griepprik en snel daarna hopen we dat de Corona prik er komt. We vermaken ons nu met schilderen en diamond painting, maar we weten niet meer waar we het moeten ophangen.