Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van los-cuentos op 15 juni 2009, 20:32branden op dvd en dan booten
branden op dvd en dan booten
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:04't Is een compleet ander besturingssysteem, dus ja, natuurlijk. Als je hem zo in één keer installeert, ben je je huidige besturingssysteem ook nog eens kwijt. Ik raad je dus aan om het op een tweede partitie te zetten, maar da's logisch. Verder heb je er ook nog niet zoveel aan, het is maar een Release Candidate...
't Is een compleet ander besturingssysteem, dus ja, natuurlijk. Als je hem zo in één keer installeert, ben je je huidige besturingssysteem ook nog eens kwijt. Ik raad je dus aan om het op een tweede partitie te zetten, maar da's logisch. Verder heb je er ook nog niet zoveel aan, het is maar een Release Candidate...
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:18Als je 't niet nodig hebt niet, nee. Of via VMWare, maar ik denk niet dat je daar ooit van gehoord hebt. Er staat wel een artikeltje op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare
Als je een torrent/nzb zoekt, zoek dan op "windows 7 vmware", dan kun je altijd wel wat vinden.
Als je 't niet nodig hebt niet, nee. Of via VMWare, maar ik denk niet dat je daar ooit van gehoord hebt. Er staat wel een artikeltje op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare
Als je een torrent/nzb zoekt, zoek dan op "windows 7 vmware", dan kun je altijd wel wat vinden.
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:28Windows 7 is meer dan alleen een uiterlijke verandering... Aan een thema zie je niks, prestaties kun je testen. Dat is waarom de meeste mensen het op hun pc hebben staan.
Windows 7 is meer dan alleen een uiterlijke verandering... Aan een thema zie je niks, prestaties kun je testen. Dat is waarom de meeste mensen het op hun pc hebben staan.
Citaat van Tom op 16 juni 2009, 15:38Hoeft niet met Partition Magic, dat programma is wat mij betreft zelfs niet eens aan te raden omdat het zich nogal diep in je systeem nestelt. Schijfbeheer van Windows werkt ook gewoon.
Hoeft niet met Partition Magic, dat programma is wat mij betreft zelfs niet eens aan te raden omdat het zich nogal diep in je systeem nestelt. Schijfbeheer van Windows werkt ook gewoon.