wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 27 of 67Volgende

branden op dvd en dan booten

Ok, ben ik dan al mijn bestanden kwijt?? En mn programma's?

't Is een compleet ander besturingssysteem, dus ja, natuurlijk. Als je hem zo in één keer installeert, ben je je huidige besturingssysteem ook nog eens kwijt. Ik raad je dus aan om het op een tweede partitie te zetten, maar da's logisch. Verder heb je er ook nog niet zoveel aan, het is maar een Release Candidate...

Dus beter niet doen?

Als je 't niet nodig hebt niet, nee. Of via VMWare, maar ik denk niet dat je daar ooit van gehoord hebt. Er staat wel een artikeltje op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare

Als je een torrent/nzb zoekt, zoek dan op "windows 7 vmware", dan kun je altijd wel wat vinden.

Laat maar zitten dan, ik download wel een theme pack, toch bedankt voor alle moeite!

Windows 7 is meer dan alleen een uiterlijke verandering... Aan een thema zie je niks, prestaties kun je testen. Dat is waarom de meeste mensen het op hun pc hebben staan.

Is niet nodig hoor, allemaal veelsteveel gedoe  :-[

Weet iemand een goeie skin?

Hoeft niet met Partition Magic, dat programma is wat mij betreft zelfs niet eens aan te raden omdat het zich nogal diep in je systeem nestelt. Schijfbeheer van Windows werkt ook gewoon.

Mwah, ziet er niet geweldig uit, verandert bijna niets ten opzichte van Vista

VorigePage 27 of 67Volgende