Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van stefjuh op 12 juni 2009, 20:38Hoi,
Is er al een versie van windows zeven die definitief is?
Want ik ben niet van plan om hem heel de tijd op nieuw te installeren!
m.v.g stefjuh
Hoi,
Is er al een versie van windows zeven die definitief is?
Want ik ben niet van plan om hem heel de tijd op nieuw te installeren!
m.v.g stefjuh
Citaat van Tom op 15 juni 2009, 14:25Tegen die tijd, bedoel je? Gewoon de W7 die het makkelijkst te krijgen is in het Nederlands. Zal waarschijnlijk wel Ultimate zijn, maar je weet het nooit.
Tegen die tijd, bedoel je? Gewoon de W7 die het makkelijkst te krijgen is in het Nederlands. Zal waarschijnlijk wel Ultimate zijn, maar je weet het nooit.
Citaat van svenholtman op 15 juni 2009, 14:44is het ook zo dat bij windows 7 straks niet standaard IE wordt meegeleverd om zo concurrenten meer kans te geven??
hoe wou je dan het internet op, IE downloaden kan dan niet
is het ook zo dat bij windows 7 straks niet standaard IE wordt meegeleverd om zo concurrenten meer kans te geven??
hoe wou je dan het internet op, IE downloaden kan dan niet
Citaat van Tom op 15 juni 2009, 14:46Klopt, IE wordt niet standaard bijgeleverd. Je hebt ook een versie waarbij WMP standaard niet wordt bijgeleverd (Windows 7 E). Je kunt IE echter wel gratis op microsoft.com downloaden, of, als je W7 in de winkel koopt, vragen om een CD'tje met IE erop. Die hebben ze liggen.
Klopt, IE wordt niet standaard bijgeleverd. Je hebt ook een versie waarbij WMP standaard niet wordt bijgeleverd (Windows 7 E). Je kunt IE echter wel gratis op microsoft.com downloaden, of, als je W7 in de winkel koopt, vragen om een CD'tje met IE erop. Die hebben ze liggen.
Citaat van William op 15 juni 2009, 17:26ze zouden beter IE, Firefox en Safari erop kunnen zetten en dan een standaard programma laten selecteren bij het installeren van de PC
ze zouden beter IE, Firefox en Safari erop kunnen zetten en dan een standaard programma laten selecteren bij het installeren van de PC
Citaat van William op 15 juni 2009, 18:14Wat raar, ik geloofde het eerst niet. Maar kun je IE7 dan wel zelf op de PC downloaden zonder IE?? Met een Manager ofzo...
Wat raar, ik geloofde het eerst niet. Maar kun je IE7 dan wel zelf op de PC downloaden zonder IE?? Met een Manager ofzo...