Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van William op 11 juni 2009, 17:21heb eergister windows 7 van me pc gegooid xp bevalt me veel beter en is bij mij zelfs sneller dan windows 7 :-[
heb eergister windows 7 van me pc gegooid xp bevalt me veel beter en is bij mij zelfs sneller dan windows 7 :-[
Citaat van los-cuentos op 11 juni 2009, 17:31is het makkelijk om XP op een vista laptop te zetten?
is het makkelijk om XP op een vista laptop te zetten?
Citaat van Sander op 11 juni 2009, 18:25Werkt gewoon hetzelfde als Vista op een XP laptop te zetten.
Als je alleen XP wilt formatteer je de C:/ schijf en installeer je daar XP op, of als je Dualboot wilt (XP en Vista) moet je een aparte partitie maken voor XP.
Werkt gewoon hetzelfde als Vista op een XP laptop te zetten.
Als je alleen XP wilt formatteer je de C:/ schijf en installeer je daar XP op, of als je Dualboot wilt (XP en Vista) moet je een aparte partitie maken voor XP.
Citaat van los-cuentos op 11 juni 2009, 18:27maar ik heb gehoord dat je uw bios moet flashen ( pc komt uit fabriek met vista erop)
maar ik heb gehoord dat je uw bios moet flashen ( pc komt uit fabriek met vista erop)
Citaat van Heisenberg op 11 juni 2009, 19:14maar ik heb gehoord dat je uw bios moet flashen ( pc komt uit fabriek met vista erop)
Wil je XP in plaats van Vista, of wil je een dual-boot met XP en Vista?
maar ik heb gehoord dat je uw bios moet flashen ( pc komt uit fabriek met vista erop)
Citaat van Demo op 12 juni 2009, 12:03Partition magic van norton werkt bij mij niet is er een ander programmatje om een partitie aan temaken?
Partition magic van norton werkt bij mij niet is er een ander programmatje om een partitie aan temaken?
Citaat van Tom op 12 juni 2009, 12:07Gewoon Schijfbeheer van Windows. Je kunt echter geen stukje meer terugzetten naar de oude partitie als je eenmaal een stuk hebt losgeknipt. Daar zul je dus echt een aparte partitie van moeten maken. Voordat je dus een stuk afscheidt, moet je even goed nadenken hoeveel je ongeveer nodig hebt.
Gewoon Schijfbeheer van Windows. Je kunt echter geen stukje meer terugzetten naar de oude partitie als je eenmaal een stuk hebt losgeknipt. Daar zul je dus echt een aparte partitie van moeten maken. Voordat je dus een stuk afscheidt, moet je even goed nadenken hoeveel je ongeveer nodig hebt.
Citaat van los-cuentos op 12 juni 2009, 13:45maar ik heb gehoord dat je uw bios moet flashen ( pc komt uit fabriek met vista erop)
dual boot
dual boot
Citaat van William op 12 juni 2009, 15:45Gewoon Schijfbeheer van Windows. Je kunt echter geen stukje meer terugzetten naar de oude partitie als je eenmaal een stuk hebt losgeknipt. Daar zul je dus echt een aparte partitie van moeten maken. Voordat je dus een stuk afscheidt, moet je even goed nadenken hoeveel je ongeveer nodig hebt.
dat kan wel heb ik ook gedaan moet je alleen wel eerst beide partitie,s verwijderen dan kan je ze weer samen voegen
Gewoon Schijfbeheer van Windows. Je kunt echter geen stukje meer terugzetten naar de oude partitie als je eenmaal een stuk hebt losgeknipt. Daar zul je dus echt een aparte partitie van moeten maken. Voordat je dus een stuk afscheidt, moet je even goed nadenken hoeveel je ongeveer nodig hebt.
dat kan wel heb ik ook gedaan moet je alleen wel eerst beide partitie,s verwijderen dan kan je ze weer samen voegen