wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 28 of 67Volgende

Voor het oog niet nee, maar moet jij er maar eens benchmarks op gaan draaien.

Er bestaat een Windows 7 Transformation Pack die heeft ook nog de Windows 7 superbar:

http://www.windowsxlive.net/seven-transformation-pack

weet iemand een goede Windows 7 want deze die ik nu heb is RC en ze hebben mail gestuurd dat die vanaf Juli 2009 om de 2u zal uitgaan

mvg

Er is geen andere versie. Het blijft allemaal dezelfde Release Candidate! Iedereen lijkt maar te denken dat het een officiële versie betreft, maar het is slechts een testversie waar je absoluut niet volledig op kunt werken als je niet bekend bent met testversies.

dus het klopt dat vanaf 1 juli windows om de 2 u zal uitgaan?

Ze kunnen natuurlijk niet on-demand jouw pc afsluiten. Ik weet niet waar je het gehoord hebt en of het klopt, maar als je de update die daar verantwoordelijk voor gaat zijn niet downloadt, gaat ze dat niet lukken.

Stond in mail die ik gekregen heb van Microsoft

Klopt, IE wordt niet standaard bijgeleverd. Je hebt ook een versie waarbij WMP standaard niet wordt bijgeleverd (Windows 7 E). Je kunt IE echter wel gratis op microsoft.com downloaden, of, als je W7 in de winkel koopt, vragen om een CD'tje met IE erop. Die hebben ze liggen.

ok thanks, ben ik ook hier weer van op de hoogte. vond t al gek. hoe moet je anders ie downloaden als je geen internetprogramma hebt  :D

Heeft er iemand voor mij een serial van Vista Home Basic.

Ik heb serials.ws al gebruikt, maar der serials zijn al in gebruik...

Heeft er iemand voor mij een serial van Vista Home Basic.

Ik heb serials.ws al gebruikt, maar der serials zijn al in gebruik...

Zou nooit een serial van internet voor een OS gebruiken. Gewoon een gekraakte versie downloaden.

VorigePage 28 of 67Volgende