wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 13 of 67Volgende

Ok nice :) Ik ben hem nu aan het branden, daarna even installeren. Ik hoop dat het wat wordt. ::) Kan ik later nog wel SP2 installeren dan?

Ja dat kan, zoals gezegd: Upgradebaar ;)

Heb je ook ongeveer zo'n torrent? Ze zijn ongelofelijk moeilijk te vinden doordat ze steeds uit de roulatie worden genomen of gewoon niet goed zijn. Op dit moment kan ik dus geen precracked NL Vista 64 vinden, misschien dat jij er nog één weet?

Ik zit nu op Windows Vista Ultimate, het is gelukt. O0 Ben nu alle updates aan het installeren.

Heb je ook ongeveer zo'n torrent? Ze zijn ongelofelijk moeilijk te vinden doordat ze steeds uit de roulatie worden genomen of gewoon niet goed zijn. Op dit moment kan ik dus geen precracked NL Vista 64 vinden, misschien dat jij er nog één weet?

Zie PM ;)

Ik zit nu op Windows Vista Ultimate, het is gelukt. O0 Ben nu alle updates aan het installeren.

Mooi dat het is gelukt.

Jammer dat mijn vader geen Vista wilt want anders had ik het gedownload.. :(

Maar blij dat het bij iedereen werkt en dat het lukt met SP2 :D

Deze wel 100%:

http://www.binsearch.net/index.php?q=microsoft+Windows+vista+32+en+46+bit+NL+2+DVD&m=&max=25&adv_g=alt.binaries.boneless&adv_age=999&adv_sort=date&minsize=&maxsize=&font=&postdate=date

( het hoort 64 te zijn maar de poster heeft de 4 en de 6 omgedraaid)

Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.32Bit.And.64Bit.SP1.DUTCH.DVD

zal rond de avond klaar zijn met uploaden

Extra informatie:

De keuze uit "Windows Vista Ultimate X86" of "Windows Vista Ultimate X64"

tijdens de installatie.

- Service Pack 1 geïntegreerd.

- Vraagt niet om Foei !!!.

- Geactiveerd nadat de installatie compleet is.

- Updatebaar.

Installation Notes: 1. Unpack

2. Burn

3. Boot From DVD

4. Install

eey hoe download je dit??

Met nieuwsgroepen:

http://www.duken.nl/content/view/42/26/

Ik heb zonet de Relase Candidate gedownload  en Geinstaleerd van Windows 7 en ik moet zeggen hij draait lekker

Microsoft stelt RC Windows 7 beschikbaar

Microsoft heeft dinsdag de Release Candidate van Windows 7 online gezet. Iedereen met een Windows Live-account kan de RC van het nieuwe OS downloaden. Firefox-gebruikers doen dat in een nieuwe Java Applet van Microsoft.

De RC kan worden gedownload vanaf de site van Microsoft. Zowel een 32bit- als een 64bit-variant is  beschikbaar. Gebruikers moeten inloggen met een Windows Live-account, waarna enkele gegevens ingevuld moeten worden. Hoewel die invulpagina's traag laden, liggen de servers dit keer vooralsnog niet plat, in tegenstelling tot afgelopen week.Compatible with Windows 7

Internet Explorer-gebruikers kunnen de iso downloaden door middel van een aparte downloadmanager, die op de computer geïnstalleerd wordt. Firefox-gebruikers moeten een Java-applet met dezelfde interface als de losse downloadmanager toepassen; de applet doet zijn werk in de browser.

De bètaversie, die begin dit jaar gedownload kon worden, is bruikbaar tot 1 augustus 2009. De nu vrijgegeven Release Candidate, die een schone installatie vereist, kan tot 1 juni 2010 worden gebruikt, maar vanaf 1 maart zal het OS zich om de twee uur vanzelf afsluiten. De RC is tot 30 juni nog te downloaden.

De eindversie van Windows 7 verschijnt vermoedelijk in het vierde kwartaal van dit jaar. Inmiddels heeft de softwaregigant ook een 'Compatible with Windows 7'-logo vrijgegeven.

http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx

1241510885.jpeg

VorigePage 13 of 67Volgende