Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van William op 5 mei 2009, 14:58nope, sterker nog, ik heb windows seven net geïnstalleerd. Ben nu ff de nodige programmatjes aan het installeren zoals ccleaner, avg, firefox. Het bevalt me zeer goed, lekker snel in tegenstelling tot vista. Ook is wmp veel verbeterd, ik heb nu geen vlc-player meer nodig.
nope, sterker nog, ik heb windows seven net geïnstalleerd. Ben nu ff de nodige programmatjes aan het installeren zoals ccleaner, avg, firefox. Het bevalt me zeer goed, lekker snel in tegenstelling tot vista. Ook is wmp veel verbeterd, ik heb nu geen vlc-player meer nodig.
Citaat van William op 5 mei 2009, 16:46Mooi, soms kan het zijn dat integrity check even vast loopt en daardoor langer dan normaal duurd.
Mooi, soms kan het zijn dat integrity check even vast loopt en daardoor langer dan normaal duurd.
Citaat van Tom op 5 mei 2009, 16:49@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.
@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.
Citaat van William op 5 mei 2009, 18:48Hoi
Ik heb sinds vandaag windows 7 heb het gedownload bij een torrent het werkt prima maar het is in het engels kan iemand me helpen hoe je in het nederlands kan zetten ???
Sorry mijn nederlands
Hoi
Ik heb sinds vandaag windows 7 heb het gedownload bij een torrent het werkt prima maar het is in het engels kan iemand me helpen hoe je in het nederlands kan zetten ???
Sorry mijn nederlands
Citaat van William op 5 mei 2009, 18:50Windows 7 is nog niet in het nederlands verkrijgbaar, pas in de retail (afgeronde) versie is het meerdere talen vekrijgbaar.
Windows 7 is nog niet in het nederlands verkrijgbaar, pas in de retail (afgeronde) versie is het meerdere talen vekrijgbaar.
Citaat van William op 5 mei 2009, 19:41Gewoon downloaden als de final van Windows 7 uit is. Dan weet je zeker dat er geen of nauwelijks fouten meer in zitten.
Gewoon downloaden als de final van Windows 7 uit is. Dan weet je zeker dat er geen of nauwelijks fouten meer in zitten.
Citaat van William op 5 mei 2009, 22:02@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.
Ja dat klopt wel, al moet ik zeggen dat het opstarten van Windows zelf langer duurt. Het loopt gewoon lekker soepel, volgens hardware info tv was seven sneller dan xp en vista.
Moet maar ff kijken bij je xp wat voor rommel daar allemaal opstart, vlak na het opstarten lekker snel dus.
edit: wat ook niet overbodig is om te weten. Ik heb windows seven op mijn 2e partitie opgeslagen, maar toch komt hij bovenaan te staan in het duelboot scherm.
@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.
Ja dat klopt wel, al moet ik zeggen dat het opstarten van Windows zelf langer duurt. Het loopt gewoon lekker soepel, volgens hardware info tv was seven sneller dan xp en vista.
Moet maar ff kijken bij je xp wat voor rommel daar allemaal opstart, vlak na het opstarten lekker snel dus.
edit: wat ook niet overbodig is om te weten. Ik heb windows seven op mijn 2e partitie opgeslagen, maar toch komt hij bovenaan te staan in het duelboot scherm.