wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7

VorigePage 14 of 67Volgende

Let's give it a try :cool2: Hij doet nu al 20 minuten een integrity check..., is dit normaal?

Het is maar een controle maar is die nog bezig?

nope, sterker nog, ik heb windows seven net geïnstalleerd. Ben nu ff de nodige programmatjes aan het installeren zoals ccleaner, avg, firefox. Het bevalt me zeer goed, lekker snel in tegenstelling tot vista. Ook is wmp veel verbeterd, ik heb nu geen vlc-player meer nodig.

Mooi, soms kan het zijn dat integrity check even vast loopt en daardoor langer dan normaal duurd.

@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.

Hoi

Ik heb sinds vandaag windows 7 heb het gedownload bij een torrent het werkt prima maar het is in het engels kan iemand me helpen hoe je in het nederlands kan zetten ???

Sorry mijn nederlands

Windows 7 is nog niet in het nederlands verkrijgbaar, pas in de retail (afgeronde) versie is het meerdere talen vekrijgbaar.

Gewoon downloaden als de final van Windows 7 uit is. Dan weet je zeker dat er geen of nauwelijks fouten meer in zitten.

@cancan: Hoe is het opstarten? Ze zeggen dat dat zo'n 25% sneller gaat dan met Vista en je alle programma's zoals FireFox direct kunt gebruiken na opstarten.

Ja dat klopt wel, al moet ik zeggen dat het opstarten van Windows zelf langer duurt. Het loopt gewoon lekker soepel, volgens hardware info tv was seven sneller dan xp en vista.

rcogmf.jpg

Moet maar ff kijken bij je xp wat voor rommel daar allemaal opstart, vlak na het opstarten lekker snel dus.

edit: wat ook niet overbodig is om te weten. Ik heb windows seven op mijn 2e partitie opgeslagen, maar toch komt hij bovenaan te staan in het duelboot scherm. 

@Cancan

Dat kan je veranderen met EasyBCD.

Moet je even opzoeken op Google.

VorigePage 14 of 67Volgende