Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2009, 13:58Ja maar ik bedoel de patch zelf ?
Hier wel:
Ja maar ik bedoel de patch zelf ?
Hier wel:
Citaat van William op 3 mei 2009, 14:20Ik ben op zoek naar Windows Vista Ultimate, het liefst in een NZB. Hij moet zowiezo al zijn geactiveerd, en de mogelijkheid hebben om te updaten. Het zou fijn zijn als hij ook in het Nederlands is.
MVG Lajos
Ik ben op zoek naar Windows Vista Ultimate, het liefst in een NZB. Hij moet zowiezo al zijn geactiveerd, en de mogelijkheid hebben om te updaten. Het zou fijn zijn als hij ook in het Nederlands is.
MVG Lajos
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2009, 16:07Ik ben op zoek naar Windows Vista Ultimate, het liefst in een NZB. Hij moet zowiezo al zijn geactiveerd, en de mogelijkheid hebben om te updaten. Het zou fijn zijn als hij ook in het Nederlands is.
MVG Lajos
Als je mijn bericht had gezien op de eerste pagina had je al je antwoord gekregen.
Ik ben op zoek naar Windows Vista Ultimate, het liefst in een NZB. Hij moet zowiezo al zijn geactiveerd, en de mogelijkheid hebben om te updaten. Het zou fijn zijn als hij ook in het Nederlands is.
MVG Lajos
Als je mijn bericht had gezien op de eerste pagina had je al je antwoord gekregen.
Citaat van William op 3 mei 2009, 16:19Ja, maar ik weet niet of ik dan gezeur van windows krijg met activeren. Dus kan iemand mij daar misschien ook meer over vertellen?
Ja, maar ik weet niet of ik dan gezeur van windows krijg met activeren. Dus kan iemand mij daar misschien ook meer over vertellen?
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2009, 16:32Deze wel 100%:
( het hoort 64 te zijn maar de poster heeft de 4 en de 6 omgedraaid)
Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.32Bit.And.64Bit.SP1.DUTCH.DVD
zal rond de avond klaar zijn met uploaden
Extra informatie:
De keuze uit "Windows Vista Ultimate X86" of "Windows Vista Ultimate X64"
tijdens de installatie.
- Service Pack 1 geïntegreerd.
- Vraagt niet om Foei !!!.
- Geactiveerd nadat de installatie compleet is.
- Updatebaar.
Installation Notes: 1. Unpack
2. Burn
3. Boot From DVD
4. Install
Deze wel 100%:
( het hoort 64 te zijn maar de poster heeft de 4 en de 6 omgedraaid)
Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.32Bit.And.64Bit.SP1.DUTCH.DVD
zal rond de avond klaar zijn met uploaden
Extra informatie:
De keuze uit "Windows Vista Ultimate X86" of "Windows Vista Ultimate X64"
tijdens de installatie.
- Service Pack 1 geïntegreerd.
- Vraagt niet om Foei !!!.
- Geactiveerd nadat de installatie compleet is.
- Updatebaar.
Installation Notes: 1. Unpack
2. Burn
3. Boot From DVD
4. Install
Citaat van Tom op 3 mei 2009, 16:46Heb je ook ongeveer zo'n torrent? Ze zijn ongelofelijk moeilijk te vinden doordat ze steeds uit de roulatie worden genomen of gewoon niet goed zijn. Op dit moment kan ik dus geen precracked NL Vista 64 vinden, misschien dat jij er nog één weet?
Heb je ook ongeveer zo'n torrent? Ze zijn ongelofelijk moeilijk te vinden doordat ze steeds uit de roulatie worden genomen of gewoon niet goed zijn. Op dit moment kan ik dus geen precracked NL Vista 64 vinden, misschien dat jij er nog één weet?
Citaat van William op 3 mei 2009, 16:58Heel erg bedankt J.F.K.!! O0 Dat is wat ik zocht. Ik ben hem nu aan het downloaden. Alleen, wat bedoel je met 'vraagt niet om foei'?
Heel erg bedankt J.F.K.!! O0 Dat is wat ik zocht. Ik ben hem nu aan het downloaden. Alleen, wat bedoel je met 'vraagt niet om foei'?
Citaat van Sander op 3 mei 2009, 17:38Heel erg bedankt J.F.K.!! O0 Dat is wat ik zocht. Ik ben hem nu aan het downloaden. Alleen, wat bedoel je met 'vraagt niet om foei'?
Dat je licentie niet klopt/dat je Windows illegaal is.
Heel erg bedankt J.F.K.!! O0 Dat is wat ik zocht. Ik ben hem nu aan het downloaden. Alleen, wat bedoel je met 'vraagt niet om foei'?
Dat je licentie niet klopt/dat je Windows illegaal is.
Citaat van William op 3 mei 2009, 17:40Ok, alleen maar beter toch.
Maar krijg ik dan geen problemen, bv. dat ik ineens niet meer in Windows kan komen terwijl er nog belangrijke gegevens op staan ofzo?
Ok, alleen maar beter toch. Maar krijg ik dan geen problemen, bv. dat ik ineens niet meer in Windows kan komen terwijl er nog belangrijke gegevens op staan ofzo?
Citaat van Heisenberg op 3 mei 2009, 18:35Ok, alleen maar beter toch.
Maar krijg ik dan geen problemen, bv. dat ik ineens niet meer in Windows kan komen terwijl er nog belangrijke gegevens op staan ofzo?
Haha nee heb de info van FTD, en daar mag je niet praten over serials etc. dus daarom zegt die Foei
Maar het is dan zo dat die tijdens de installatie die niet om een serial vraagt en na de installatie ook niet. Dus eigenlijk gewoon een perfecte Windows Vista zonder problemen + Nederlands en upgrade baar!
Ok, alleen maar beter toch.
Haha nee heb de info van FTD, en daar mag je niet praten over serials etc. dus daarom zegt die Foei Maar het is dan zo dat die tijdens de installatie die niet om een serial vraagt en na de installatie ook niet. Dus eigenlijk gewoon een perfecte Windows Vista zonder problemen + Nederlands en upgrade baar!