Café de Download
Citaat van Heisenberg op 23 september 2011, 14:53Zo dit is zuur:
Ik al helemaal enthousiast naar scooters kijken, want ik had het volgende plan -
Op mijn 17e aan een autorijbewijs beginnen en dan zou ik hem waarschijnlijk rond januari hebben. Aangezien ik dan met een 'coach' moet rijden wilde ik tussentijds een scooter aanschaffen. Wat blijkt nu,
Als je 17 bent op 1 november kan je NIET een praktijkexamen afleggen. 3x raden wanneer ik jarig ben, een maand voor november. Of te wel, ik mag al wel aan mijn autorijbewijs beginnen, maar ik moet wachten totdat ik 18 jaar ben ->
:biggun:
Het is of nu een scooter rijbewijs betalen (~ 350 - 380 euro) + een 2000 euro scooter, of wachten totdat ik 18 ben want mijn autorijbewijs wordt betaald.. De mafkees die dit heeft verzonnen :s
Zo dit is zuur:
Ik al helemaal enthousiast naar scooters kijken, want ik had het volgende plan -
Op mijn 17e aan een autorijbewijs beginnen en dan zou ik hem waarschijnlijk rond januari hebben. Aangezien ik dan met een 'coach' moet rijden wilde ik tussentijds een scooter aanschaffen. Wat blijkt nu,
Als je 17 bent op 1 november kan je NIET een praktijkexamen afleggen. 3x raden wanneer ik jarig ben, een maand voor november. Of te wel, ik mag al wel aan mijn autorijbewijs beginnen, maar ik moet wachten totdat ik 18 jaar ben ->
Het is of nu een scooter rijbewijs betalen (~ 350 - 380 euro) + een 2000 euro scooter, of wachten totdat ik 18 ben want mijn autorijbewijs wordt betaald.. De mafkees die dit heeft verzonnen :s
Citaat van Marciej123 op 23 september 2011, 15:08nee joh? Ik wordt 19 oktober 17. Dus dat is geen praktijk examen afleggen? Wtf.. Mag je wel lessen en niet praktijk afleggen.. zie ik het zo goed? :s
nee joh? Ik wordt 19 oktober 17. Dus dat is geen praktijk examen afleggen? Wtf.. Mag je wel lessen en niet praktijk afleggen.. zie ik het zo goed? :s
Citaat van Freddytje op 23 september 2011, 15:09Dat slaat toch nergens op? Are u sure? Vanaf november zou het in gaan. Als je dan 17 was kon je toch gewoon praktijk doen!? Stuur anders het CBR even een mailtje?
Dat slaat toch nergens op? Are u sure? Vanaf november zou het in gaan. Als je dan 17 was kon je toch gewoon praktijk doen!? Stuur anders het CBR even een mailtje?
Citaat van William op 23 september 2011, 15:17Zo dit is zuur:
Is scooter rijbewijs tegenwoordig zo duur
toen ik het had gehaald koste het maar 90€ inclusief 2x theorie les. Dat is klote voor je man
Zo dit is zuur:
Is scooter rijbewijs tegenwoordig zo duur toen ik het had gehaald koste het maar 90€ inclusief 2x theorie les. Dat is klote voor je man
Citaat van Freddytje op 23 september 2011, 15:19Praktijk heb je nu ook nodig kaas.
Jij hebt het maar lekker. Ook met motor. Zie hier ook mijn frustratie: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/316140
Praktijk heb je nu ook nodig kaas.
Jij hebt het maar lekker. Ook met motor. Zie hier ook mijn frustratie: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/316140
Citaat van Heisenberg op 23 september 2011, 15:47Citaat van: Marciej123 op Vandaag om 17:08:03<blockquote>nee joh? Ik wordt 19 oktober 17. Dus dat is geen praktijk examen afleggen? Wtf.. Mag je wel lessen en niet praktijk afleggen.. zie ik het zo goed? :s
</blockquote>
Jup je ziet het goed en ook jij bent de sjaak.
Citaat van: Freddytje op Vandaag om 17:09:30<blockquote>Dat slaat toch nergens op? Are u sure? Vanaf november zou het in gaan. Als je dan 17 was kon je toch gewoon praktijk doen!? Stuur anders het CBR even een mailtje?
</blockquote>
Al gedaan, zo is het reglement. Je kan al praktijk doen, alleen niet het examen. Daarvoor moet je 18 jaar zijn.. Heeft niet zoveel zin om nu meteen je lessen te doen en pas over 9 maanden je examen te doen.
En die frustratie heb ik dus ook, ik wilde eerst nadat ik mijn autorijbewijs op mijn 17e had gehaald voor een motorrijbewijs gaan (dat waren toen der tijd geruchten) op mijn 17e zodat ik een 180cc scooter kon aanschaffen (makkelijk 150 km/h+). Alleen dat is dus nu ook niet meer het geval.
Nederland is lekker bezig. Overzicht van DUIDELIJKE EN RECENTE + TOEKOMSTIGE REGELS? Nee hoor, nergens te vinden.
Citaat van: Marciej123 op Vandaag om 17:08:03<blockquote>nee joh? Ik wordt 19 oktober 17. Dus dat is geen praktijk examen afleggen? Wtf.. Mag je wel lessen en niet praktijk afleggen.. zie ik het zo goed? :s
</blockquote>
Jup je ziet het goed en ook jij bent de sjaak.
Citaat van: Freddytje op Vandaag om 17:09:30<blockquote>Dat slaat toch nergens op? Are u sure? Vanaf november zou het in gaan. Als je dan 17 was kon je toch gewoon praktijk doen!? Stuur anders het CBR even een mailtje?
</blockquote>
Al gedaan, zo is het reglement. Je kan al praktijk doen, alleen niet het examen. Daarvoor moet je 18 jaar zijn.. Heeft niet zoveel zin om nu meteen je lessen te doen en pas over 9 maanden je examen te doen.
En die frustratie heb ik dus ook, ik wilde eerst nadat ik mijn autorijbewijs op mijn 17e had gehaald voor een motorrijbewijs gaan (dat waren toen der tijd geruchten) op mijn 17e zodat ik een 180cc scooter kon aanschaffen (makkelijk 150 km/h+). Alleen dat is dus nu ook niet meer het geval.
Nederland is lekker bezig. Overzicht van DUIDELIJKE EN RECENTE + TOEKOMSTIGE REGELS? Nee hoor, nergens te vinden.
Citaat van William op 23 september 2011, 16:36Praktijk heb je nu ook nodig kaas.
Dat is waar ja was even vergeten dat je tegenwoordig ook praktijk moet doen.
Van dat motor rijbewijs is mooi k*t gelukkig heb ik al een zware in de schuur waar op ik mag rijden :cool2:
Ik was net de eerste aflevering van two and a half men seizoen 9 aan het kijken op me netbook maakt er opeens iemand verbinding via phone my pc >
die me een beetje gaat lopen irriteren door alles aan te klikken.
Dat is waar ja was even vergeten dat je tegenwoordig ook praktijk moet doen.
Van dat motor rijbewijs is mooi k*t gelukkig heb ik al een zware in de schuur waar op ik mag rijden :cool2:
Ik was net de eerste aflevering van two and a half men seizoen 9 aan het kijken op me netbook maakt er opeens iemand verbinding via phone my pc > die me een beetje gaat lopen irriteren door alles aan te klikken.
Citaat van sc0ttty op 23 september 2011, 17:37Congratulations
.
Heb je er nog games bij?
Congratz!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Thankss! En ja ;D: Codmw2, gta 4, gt5 en tdu 2 kan ik wel een tijdje mee vooruit haha
Congratulations
.
Heb je er nog games bij?
Congratz!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Thankss! En ja ;D: Codmw2, gta 4, gt5 en tdu 2 kan ik wel een tijdje mee vooruit haha
Citaat van William op 23 september 2011, 20:05Ik ben weer terug van mn weekje Londen met de 4VMBO-T klassen van mijn school!
Was echt super, veel gezien en heel de week bezig geweest met dingen bezoeken. Heel gezellig gehad, was nog nooit in Engeland geweest!
Op de terugreis met de boot van Dover naar Calais was er een groep Engelsen vervelend aan het doen tegen meiden van ons, en dat was uiteindelijk een vechtpartij geworden om 4 uur snachts in de boot. Echt lomp, 30 man aan het vechten gewoon in de boot van Engeland naar Frankrijk
Ben niet gewond geraakt gelukkig! Maar het was echt super
Ik ben weer terug van mn weekje Londen met de 4VMBO-T klassen van mijn school!
Was echt super, veel gezien en heel de week bezig geweest met dingen bezoeken. Heel gezellig gehad, was nog nooit in Engeland geweest!
Op de terugreis met de boot van Dover naar Calais was er een groep Engelsen vervelend aan het doen tegen meiden van ons, en dat was uiteindelijk een vechtpartij geworden om 4 uur snachts in de boot. Echt lomp, 30 man aan het vechten gewoon in de boot van Engeland naar Frankrijk Ben niet gewond geraakt gelukkig! Maar het was echt super
Citaat van Rikkert. op 23 september 2011, 20:08Lijkt me super leuk Maartenn!
Ik was 2 dagen in Parijs veels te kort...
En ach ja dat vechten, dat hoort er toch gewoon bij?
Lijkt me super leuk Maartenn!
Ik was 2 dagen in Parijs veels te kort...
En ach ja dat vechten, dat hoort er toch gewoon bij?