Café de Download
Citaat van Releases op 22 september 2011, 11:37Jullie zijn bezig met MS-DOS, werken jullie ook nog met Aries boeken?
Lekker out of date allemaal.
Jullie zijn bezig met MS-DOS, werken jullie ook nog met Aries boeken?
Citaat van Zombymario op 22 september 2011, 11:50Jullie zijn bezig met MS-DOS, werken jullie ook nog met Aries boeken?
Ja, we werken nog met Aries. Is dat dan zo out of date?
Jullie zijn bezig met MS-DOS, werken jullie ook nog met Aries boeken?
Ja, we werken nog met Aries. Is dat dan zo out of date?
Citaat van Releases op 22 september 2011, 12:10Wat ik heb gezien van die Aries boeken, ja.
S-ATA een DDR2/DDR3 komen er niet in voor.
Dan mag je tijdens de praktijk lessen Pentium 1 insteek processors installeren op een moederbord uit het jaar kruik.
Wat ik heb gezien van die Aries boeken, ja.
S-ATA een DDR2/DDR3 komen er niet in voor.
Dan mag je tijdens de praktijk lessen Pentium 1 insteek processors installeren op een moederbord uit het jaar kruik.
Citaat van Zombymario op 22 september 2011, 13:25Oke, ik zie het wel of we nog een nieuwere methode krijgen.
Oke, ik zie het wel of we nog een nieuwere methode krijgen.
Citaat van Tom op 22 september 2011, 13:34En dat zou ik al verdommen. Je neemt jezelf totaal niet serieus als je als opleider niet regelmatig meeloopt met de ontwikkelingen. Het hoeft niet perfect up-to-date te zijn, maar om het jaar wat updaten zorgt voor veel betere lesmethoden waar je daadwerkelijk nog iets van leert. Op deze manier is dat namelijk niet het geval.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
En dat zou ik al verdommen. Je neemt jezelf totaal niet serieus als je als opleider niet regelmatig meeloopt met de ontwikkelingen. Het hoeft niet perfect up-to-date te zijn, maar om het jaar wat updaten zorgt voor veel betere lesmethoden waar je daadwerkelijk nog iets van leert. Op deze manier is dat namelijk niet het geval.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 23 september 2011, 08:07Yeeeeeeeeeeeeuj! Heb kaartjes voor Coldplay
:D:D
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Yeeeeeeeeeeeeuj! Heb kaartjes voor Coldplay :D:D
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 23 september 2011, 11:29De chat doet het wel weer , maar hij is wel een beetje vaag.
Post samenvoeging: september 23, 2011, 13:29:41
EDIT: Nu doet hij het wel weer gewoon goed.
De chat doet het wel weer , maar hij is wel een beetje vaag.
Post samenvoeging: september 23, 2011, 13:29:41
EDIT: Nu doet hij het wel weer gewoon goed.