za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 962 of 2.047Volgende

Heb Pringelsbussen met Mario erop, en ze moeten leeg. Dus heb maar wat Pringels als ontbijt  :D 

Ja maar volgens mij heeft UPC alleen text nieuwsserver. Dus geen bestanden downloaden... al twijfel ik daar nu wel over..... Iemand die dat weet?

Ja maar volgens mij heeft UPC alleen text nieuwsserver. Dus geen bestanden downloaden... al twijfel ik daar nu wel over..... Iemand die dat weet?

Volgens mij klopt dat. Als je UPC hebt, kan je beter dus een payserver nemen  ;)

Wat een raar weer is het de laatste tijd, al vanaf zaterdag is het zon / onweer / super regen / opeens heel benauwd / warm weer / koud weer. Wordt er gek van.

Dit is trouwens best een leuk en informatief artikel over DirectX 11 -

http://nl.hardware.info/reviews/2319/crysis-2-directx-11-gpu-prestaties-review

Zie je het verschil tussen DirectX 9 (wat dus in de consoles wordt gebruikt) en DirectX 11 (up-to-date videokaarten). Mijn GTX 560 (overgeclocked naar een 570) doet het nog best aardig met alle instelling op Ultra + DX11 en 4x AA.

Wat een raar weer is het de laatste tijd, al vanaf zaterdag is het zon / onweer / super regen / opeens heel benauwd / warm weer / koud weer. Wordt er gek van.

Dit is trouwens best een leuk en informatief artikel over DirectX 11 -

http://nl.hardware.info/reviews/2319/crysis-2-directx-11-gpu-prestaties-review

Zie je het verschil tussen DirectX 9 (wat dus in de consoles wordt gebruikt) en DirectX 11 (up-to-date videokaarten). Mijn GTX 560 (overgeclocked naar een 570) doet het nog best aardig met alle instelling op Ultra + DX11 en 4x AA.

Ik heb ook Crysis 2 zo draaien :P (Ziet er veel echter uit!)

Als ik groovejaar gebruik en laat die een uurtje ongebruikt openstaan kan groovejaar niks meer vinden als ik dan ga zoeken, hebben jullie dit ook? Na herstart van groovejaar is het opgelost

Nee niet geprobeerd.  Maar heb je de laatste versie draaien?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Sessie verlopen?

Ik zeg maar wat, is het enige wat ik zou zo kunnen bedenken.

Goedemorgen Nederland! Deze gezonde hollandse jongen was al om 05.05 ze bedje uit... tenslotte moest ik even fijn om 0700 uur beginnen op me werk... zat dus even voor 06.00 in de auto... fijn hé!

Ahhh... tis zonde 😉

VorigePage 962 of 2.047Volgende