Café de Download
Citaat van Freddytje op 6 september 2011, 16:26Ik ga uit van een loterij van een paar honderd miljoen. Anders kan ik nooit kopen wat ik allemaal wil :
Ik ga uit van een loterij van een paar honderd miljoen. Anders kan ik nooit kopen wat ik allemaal wil :
Citaat van William op 6 september 2011, 18:55Maak maar een realisitisch lijstje waaraan jij denkt honderden miljoenen te besteden, ben benieuwd!
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Maak maar een realisitisch lijstje waaraan jij denkt honderden miljoenen te besteden, ben benieuwd!
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 6 september 2011, 18:59Realistisch is anders. Want dan zou ik allemaal luxe artikelen nemen. Like Prive-jet. Prive-golfbaan (nope nog nooit gegolfd. Maar toch geld zat dan) Het duurste huis ter wereld. Genoeg bodyguard. Prive scholen voor mijn kinderen. Een paar butlers. Goede beveiliging. Een Prive bioscoop en een eiland. Misschien ook maar een bowling baan en doe dan ook maar een eigen pretpark. ;D
Maar ik zou denk ik met een 1-2 miljoen ook klaar zijn. T enigste wat ik echt wil is een motor, computer (om te gamen en muziek te maken) een zieke speakerset om de beat te voelen, een mooi huis
Dus eigenlijk voor 50.000 al maar dat huis maakt het duurder
Realistisch is anders. Want dan zou ik allemaal luxe artikelen nemen. Like Prive-jet. Prive-golfbaan (nope nog nooit gegolfd. Maar toch geld zat dan) Het duurste huis ter wereld. Genoeg bodyguard. Prive scholen voor mijn kinderen. Een paar butlers. Goede beveiliging. Een Prive bioscoop en een eiland. Misschien ook maar een bowling baan en doe dan ook maar een eigen pretpark. ;D
Maar ik zou denk ik met een 1-2 miljoen ook klaar zijn. T enigste wat ik echt wil is een motor, computer (om te gamen en muziek te maken) een zieke speakerset om de beat te voelen, een mooi huis Dus eigenlijk voor 50.000 al maar dat huis maakt het duurder
Citaat van William op 6 september 2011, 20:46Kan me niet voorstellen dat ik met die overdaad gelukkiger zou zijn dan ik nu ben; meeste van zulke mensen worden paranoide omdat ze bang zijn dat ze zelf of hun kinderen/familie ontvoerd worden voor het geld.
Kan me niet voorstellen dat ik met die overdaad gelukkiger zou zijn dan ik nu ben; meeste van zulke mensen worden paranoide omdat ze bang zijn dat ze zelf of hun kinderen/familie ontvoerd worden voor het geld.
Citaat van Wous op 6 september 2011, 21:43Er worden binnen de nieuwsgroepen honderden films, muziek albums, programma’s etc. per dag geplaatst. Je kunt je dus met een freeserver echt prima vermaken, maar als je een apart muziek album moest hebben welke een maand geleden was geplaatst loopt je tegen een probleem op.typo!
Aanvulling:
Waarom wordt de Videohandleiding niet 'embedded' in die uitleg?
Er worden binnen de nieuwsgroepen honderden films, muziek albums, programma’s etc. per dag geplaatst. Je kunt je dus met een freeserver echt prima vermaken, maar als je een apart muziek album moest hebben welke een maand geleden was geplaatst loopt je tegen een probleem op.
typo!
Aanvulling:
Waarom wordt de Videohandleiding niet 'embedded' in die uitleg?
Citaat van DukeNPDA op 7 september 2011, 05:51Typo verbeterd. Ik verwijs in de uitleg ook naar de video. Maar ik zal m inderdaad toevoegen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Typo verbeterd. Ik verwijs in de uitleg ook naar de video. Maar ik zal m inderdaad toevoegen.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van William op 7 september 2011, 06:59Zie ook nog iets raars, bij UPC staat dat die geen newsserver heeft, maar toch staat er een server-adres bij.
Zie ook nog iets raars, bij UPC staat dat die geen newsserver heeft, maar toch staat er een server-adres bij.