Café de Download
Citaat van William op 15 augustus 2011, 20:25Dat ziet er inderdaad heel groots uit zeg!
Veel succes ermee, en laten we hopen dat alles gewoon volgens plan verloopt met de verbouwing!
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Dat ziet er inderdaad heel groots uit zeg!
Veel succes ermee, en laten we hopen dat alles gewoon volgens plan verloopt met de verbouwing!
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Citaat van Tom op 17 augustus 2011, 14:05En toen zag je in je haventje een flink ding liggen. Op foto's waren ze niet happig, dus maar stiekem genomen.
U ziet een Moonen 97 van de achterkant uit George Town, Kaaimaneilanden. FYI: belastingparadijs.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
En toen zag je in je haventje een flink ding liggen. Op foto's waren ze niet happig, dus maar stiekem genomen. U ziet een Moonen 97 van de achterkant uit George Town, Kaaimaneilanden. FYI: belastingparadijs.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Duken op 17 augustus 2011, 14:10En hier de prijs
moonen 97
2008
29,57m
€ 8.900.000
Frankrijk
Herzlia Israel
Jammer, net 900.000 te duur
En hier de prijs
moonen 97
2008
29,57m
€ 8.900.000
Frankrijk
Herzlia Israel
Jammer, net 900.000 te duur
Citaat van Releases op 17 augustus 2011, 14:56Jullie moeten gewoon wat vaker het water op begrijp ik, kijk hier niet echt meer naar op. :cool2:
Jullie moeten gewoon wat vaker het water op begrijp ik, kijk hier niet echt meer naar op. :cool2:
Citaat van Freddytje op 17 augustus 2011, 15:12T probleem is dat ik die boten er gewoon helemaal niet duur uit vind zien. Bij een Lamborghini weet je dat die duur is terwijl die toch ff wat minder kost. Geef mij maar een Lambo ipv zo'n boot. Of een bike. Nog beter ;D
T probleem is dat ik die boten er gewoon helemaal niet duur uit vind zien. Bij een Lamborghini weet je dat die duur is terwijl die toch ff wat minder kost. Geef mij maar een Lambo ipv zo'n boot. Of een bike. Nog beter ;D