Café de Download
Citaat van Marciej123 op 14 augustus 2011, 09:39Beide lag eruit. ik kon dr niet meer op rond kwart over half 11 en 1 uur was t weer in de lucht ja ongeveer
Beide lag eruit. ik kon dr niet meer op rond kwart over half 11 en 1 uur was t weer in de lucht ja ongeveer
Citaat van Heisenberg op 14 augustus 2011, 09:55Ja idd had hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het aan TapaTalk lag maar toen ik via de normale browser ging deed die het ook niet. Maar goed hij doet het nu weer
Ja idd had hetzelfde probleem. Dacht eerst dat het aan TapaTalk lag maar toen ik via de normale browser ging deed die het ook niet. Maar goed hij doet het nu weer
Citaat van William op 14 augustus 2011, 14:10Zo, onze 10 weken durende verbouwing is vandaag officieel begonnen;
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Zo, onze 10 weken durende verbouwing is vandaag officieel begonnen;
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 14 augustus 2011, 20:09F.cking 4 uur bezig geweest bij me zwager voor het verbeteren van zijn WiFi netwerk met een gaar aars trendnet ding.
Wat een hell, maar na firmware upgrade en spaans filmpje gelukt. Zo zie je weer.... goedkoop is duurkoop. Grrrrr
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
F.cking 4 uur bezig geweest bij me zwager voor het verbeteren van zijn WiFi netwerk met een gaar aars trendnet ding.
Wat een hell, maar na firmware upgrade en spaans filmpje gelukt. Zo zie je weer.... goedkoop is duurkoop. Grrrrr
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Duken op 15 augustus 2011, 05:26Ja echt vreselijk weer... maar goed ik heb in de huiskamer lopen hakkuh dat het was opgelost
@ Bart... heftige verbouwing! Wat gaat daar gebeuren?
Ja echt vreselijk weer... maar goed ik heb in de huiskamer lopen hakkuh dat het was opgelost
@ Bart... heftige verbouwing! Wat gaat daar gebeuren?
Citaat van William op 15 augustus 2011, 08:29Dat "was" de keuken, we gaan achter een grote aanbouw doen, zal zo nog wat foto's van het andere sloopwerk posten, kan ik jullie een beetje op de hoogte houden!
Edit foto's
Edit 2; meer fotos:
M'n moeder met broodjes frikadel:
Edit 3; nog een foto:
Dat "was" de keuken, we gaan achter een grote aanbouw doen, zal zo nog wat foto's van het andere sloopwerk posten, kan ik jullie een beetje op de hoogte houden!
Edit foto's
Edit 2; meer fotos:
M'n moeder met broodjes frikadel:
Edit 3; nog een foto:
Citaat van Duken op 15 augustus 2011, 18:26My God! Dat is niet zo maar een verbouwing... dat is een echte verbouwing. Jullie kunnen wel meedoen met die RTL4 programma's
My God! Dat is niet zo maar een verbouwing... dat is een echte verbouwing. Jullie kunnen wel meedoen met die RTL4 programma's