Café de Download
Citaat van IfElse op 4 augustus 2011, 21:47Ik zeg doen is iedere cent waard
Heb net via ebay een case besteld voor 6 ;D
die is echt mooi
Sent from my X10i using Tapatalk
Ik zeg doen is iedere cent waard
Heb net via ebay een case besteld voor 6 ;D
die is echt mooi
Sent from my X10i using Tapatalk
Citaat van Pctje op 5 augustus 2011, 08:08Jeeuujj!! Nieuw toetsenbord en nieuwe muis
Komen goed van pas nu ik weer een beetje ben begonnen met Age of Empires spelen op de laptop. Speelt niet heel fijn met een touchpad.
Ook felicitaties aan Erik, Maarten, Sander en Pieter!
Dankje Markey, jij ook gefeliciteerd!
Rest natuurlijk ook! O0
Jeeuujj!! Nieuw toetsenbord en nieuwe muis
Komen goed van pas nu ik weer een beetje ben begonnen met Age of Empires spelen op de laptop. Speelt niet heel fijn met een touchpad.
Ook felicitaties aan Erik, Maarten, Sander en Pieter!
Dankje Markey, jij ook gefeliciteerd!
Rest natuurlijk ook! O0
Citaat van William op 5 augustus 2011, 17:39Alle prijswinnaars gefeliciteerd.
Even een vraagje:
Weet iemand of je op een studenten ov-chipkaart met een weekabonnement ook nog saldo kunt zetten om in de weekenden te reizen?
Alle prijswinnaars gefeliciteerd.
Even een vraagje:
Weet iemand of je op een studenten ov-chipkaart met een weekabonnement ook nog saldo kunt zetten om in de weekenden te reizen?
Citaat van Duken op 5 augustus 2011, 17:53Merk wel dat het vakantie is en dat ze zon schijnt. Eindelijk wat rust op het forum van duken.nl
Hoelang zal de rust nog duren? Nou ik verwacht met een weekje of twee weer gekkenhuis. Wat denk jij?
Merk wel dat het vakantie is en dat ze zon schijnt. Eindelijk wat rust op het forum van duken.nl Hoelang zal de rust nog duren? Nou ik verwacht met een weekje of twee weer gekkenhuis. Wat denk jij?
Citaat van IfElse op 5 augustus 2011, 18:10Merk wel dat het vakantie is en dat ze zon schijnt. Eindelijk wat rust op het forum van duken.nl
Hoelang zal de rust nog duren? Nou ik verwacht met een weekje of twee weer gekkenhuis. Wat denk jij?
Ik denk nog 3 weken.
Merk wel dat het vakantie is en dat ze zon schijnt. Eindelijk wat rust op het forum van duken.nl
Ik denk nog 3 weken.
Citaat van Duken op 5 augustus 2011, 18:22Voor de leden die niet weten wat te doen dit weekend:
Brink tot zondagavond gratis te spelen op PC
Spelers kunnen de PC-versie van Brink tot zondagavond 10 uur gratis downloaden en spelen via Steam. Dit staat op de Steampowered-website. Na zondagavond verloopt de gratis versie van Brink en is de game niet langer te spelen zonder hem aan te schaffen.
Brink is een first-person shooter die singleplayer en multiplayer in elkaar laat overvloeien. Gamers spelen altijd dezelfde modi, maar komen daarbij in de singleplayer bots tegen en in de multiplayer andere spelers, soms ook aangevuld met bots. Zij moeten op iedere map een aantal opdrachten uitvoeren om verder te komen en uiteindelijk als winnend team uit de strijd te komen. De game is op Steam tijdelijk met vijftig procent korting verkrijgbaar en kost nu 24,99 euro.
Voor de leden die niet weten wat te doen dit weekend:
Brink tot zondagavond gratis te spelen op PC
Spelers kunnen de PC-versie van Brink tot zondagavond 10 uur gratis downloaden en spelen via Steam. Dit staat op de Steampowered-website. Na zondagavond verloopt de gratis versie van Brink en is de game niet langer te spelen zonder hem aan te schaffen.
Brink is een first-person shooter die singleplayer en multiplayer in elkaar laat overvloeien. Gamers spelen altijd dezelfde modi, maar komen daarbij in de singleplayer bots tegen en in de multiplayer andere spelers, soms ook aangevuld met bots. Zij moeten op iedere map een aantal opdrachten uitvoeren om verder te komen en uiteindelijk als winnend team uit de strijd te komen. De game is op Steam tijdelijk met vijftig procent korting verkrijgbaar en kost nu 24,99 euro.
Citaat van William op 7 augustus 2011, 07:41Zie je als je wakker wordt het zonlicht naar binnen schijnen denk je dat het mooi weer is een paar min later valt de regen met bakken uit de lucht :'( Wat een k*t land is dit soms ook :-[
Zie je als je wakker wordt het zonlicht naar binnen schijnen denk je dat het mooi weer is een paar min later valt de regen met bakken uit de lucht :'( Wat een k*t land is dit soms ook :-[
Citaat van William op 7 augustus 2011, 08:54Hahaha. Op ameland is het nu facking mooi weer!! Gisternacht wezen stappen op het eiland, 5 uur thuis ofzo? Was in elk geval niet meer zo nuchter... Foto's komen nog.
Maar het is nog geen strandweer, damn...
Hahaha. Op ameland is het nu facking mooi weer!! Gisternacht wezen stappen op het eiland, 5 uur thuis ofzo? Was in elk geval niet meer zo nuchter... Foto's komen nog. Maar het is nog geen strandweer, damn...