wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 922 of 2.047Volgende

Heb heb nog niet moet nog even wachten totdat die akkoord gaat :P

Nog gefeliciteerd winnaars!

Jeeuujj!! Nieuw toetsenbord en nieuwe muis :) Komen goed van pas nu ik weer een beetje ben begonnen met Age of Empires spelen op de laptop. Speelt niet heel fijn met een touchpad.

Ook felicitaties aan Erik, Maarten, Sander en Pieter!

Zo! Lekker donderdag avond en morgen vrij! Dat is mijn prijs O0

@rikkert, nieuw? Want wil ook een sg2 gaan kopen. Eventueel tweedehands als dat (veel) goedkoper is :)

Hoe snel zal de prijs dalen? Ik wacht namelijk ook nog op de nieuwe iphone ed. En dat is volgende maand.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper :P

Ik ga niet wachten op de iPhone duurt me iets te lang :P heb nu een LG viewty smart waar ik niks mee kan en waarvan het scherm helemaal is bekrast... Dus als ik sms dan is dat irritant aan mijn vingers...

denk dat ik toch maar wacht op nieuwe iPhone... Wil die eerst eens zien. Neem de HTC touch pro 2 van mijn moeder wel even dan :P

En als de nieuwe iPhone niks is neem ik SGS1 van mijn broer voor 25 euro die dan een nieuwe krijgt :P

Rikkert, ik weet niet hoor..maar de sg2 heb je voor 465 al. Ik weet niet wat voor extra's je hebt. Veel succes iig! Ik wacht namelijk ook nog op sharecash ik hoop m met dat geld namelijk te kunnen kopen :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper :P

Ik ga niet wachten op de iPhone duurt me iets te lang :P heb nu een LG viewty smart waar ik niks mee kan en waarvan het scherm helemaal is bekrast... Dus als ik sms dan is dat irritant aan mijn vingers...

denk dat ik toch maar wacht op nieuwe iPhone... Wil die eerst eens zien. Neem de HTC touch pro 2 van mijn moeder wel even dan :P

En als de nieuwe iPhone niks is neem ik SGS1 van mijn broer voor 25 euro die dan een nieuwe krijgt :P

Je kan hem nieuw al voor onder de 490,- euro kopen :P

Je kan hem nieuw al voor onder de 490,- euro kopen :P

463,50 om precies te zijn:

http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html

http://www.telecomlink.nl/product_info.php?products_id=526

Ik zeg doen is iedere cent waard  ;)

Heb net via ebay een case besteld voor 6€  ;D

EmxSami9100GfxBlkWhtZeb.jpg

VorigePage 922 of 2.047Volgende