Café de Download
Citaat van William op 4 augustus 2011, 18:23Jeeuujj!! Nieuw toetsenbord en nieuwe muis
Komen goed van pas nu ik weer een beetje ben begonnen met Age of Empires spelen op de laptop. Speelt niet heel fijn met een touchpad.
Ook felicitaties aan Erik, Maarten, Sander en Pieter!
Jeeuujj!! Nieuw toetsenbord en nieuwe muis Komen goed van pas nu ik weer een beetje ben begonnen met Age of Empires spelen op de laptop. Speelt niet heel fijn met een touchpad.
Ook felicitaties aan Erik, Maarten, Sander en Pieter!
Citaat van Freddytje op 4 augustus 2011, 19:13@rikkert, nieuw? Want wil ook een sg2 gaan kopen. Eventueel tweedehands als dat (veel) goedkoper is
Hoe snel zal de prijs dalen? Ik wacht namelijk ook nog op de nieuwe iphone ed. En dat is volgende maand.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
@rikkert, nieuw? Want wil ook een sg2 gaan kopen. Eventueel tweedehands als dat (veel) goedkoper is
Hoe snel zal de prijs dalen? Ik wacht namelijk ook nog op de nieuwe iphone ed. En dat is volgende maand.
Citaat van Rikkert. op 4 augustus 2011, 19:18Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper
Ik ga niet wachten op de iPhone duurt me iets te lang
heb nu een LG viewty smart waar ik niks mee kan en waarvan het scherm helemaal is bekrast... Dus als ik sms dan is dat irritant aan mijn vingers...
denk dat ik toch maar wacht op nieuwe iPhone... Wil die eerst eens zien. Neem de HTC touch pro 2 van mijn moeder wel even dan
En als de nieuwe iPhone niks is neem ik SGS1 van mijn broer voor 25 euro die dan een nieuwe krijgt
Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper
Ik ga niet wachten op de iPhone duurt me iets te lang heb nu een LG viewty smart waar ik niks mee kan en waarvan het scherm helemaal is bekrast... Dus als ik sms dan is dat irritant aan mijn vingers...
denk dat ik toch maar wacht op nieuwe iPhone... Wil die eerst eens zien. Neem de HTC touch pro 2 van mijn moeder wel even dan
En als de nieuwe iPhone niks is neem ik SGS1 van mijn broer voor 25 euro die dan een nieuwe krijgt
Citaat van Freddytje op 4 augustus 2011, 19:30Rikkert, ik weet niet hoor..maar de sg2 heb je voor 465 al. Ik weet niet wat voor extra's je hebt. Veel succes iig! Ik wacht namelijk ook nog op sharecash ik hoop m met dat geld namelijk te kunnen kopen
Rikkert, ik weet niet hoor..maar de sg2 heb je voor 465 al. Ik weet niet wat voor extra's je hebt. Veel succes iig! Ik wacht namelijk ook nog op sharecash ik hoop m met dat geld namelijk te kunnen kopen
Citaat van IfElse op 4 augustus 2011, 19:35Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper
heb nu een LG viewty smart waar ik niks mee kan en waarvan het scherm helemaal is bekrast... Dus als ik sms dan is dat irritant aan mijn vingers...
Je kan hem nieuw al voor onder de 490,- euro kopen
Ik koop hem 2de hands maar hij heeft hem niet gebruikt... En voor 400 euro is ongeveer 150 euro goedkoper
Citaat van Freddytje op 4 augustus 2011, 19:37Je kan hem nieuw al voor onder de 490,- euro kopen
463,50 om precies te zijn:
http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html
463,50 om precies te zijn:
http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html