wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 884 of 2.047Volgende

Holla vanuit Spanje :)  jullie missen me zeker al erg he. Ben nu een weekje in Spanje, lekker hoor :) nog wat gemist?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Nee niet echt veel gemist hier volgens mij.. Bevalt het een beetje daar in spanje?

[a] bart las je wel goed? :P

Nu ineens weer wel inderdaad, raar.

Dat veranderd steeds had ik gemerkt...

@ Pc'tje en of ik goed las ;)

Blijkt dat ik in het Apple Board "Moderator" als titel heb en in alle andere boards "Board Moderator".

Holla vanuit Spanje :)  jullie missen me zeker al erg he. Ben nu een weekje in Spanje, lekker hoor :) nog wat gemist?

Nee niet echt veel gemist hier volgens mij.. Bevalt het een beetje daar in spanje?

[a] bart las je wel goed? :P

Lekker weer, lekker eten en mooie vrouwen/meisjes, wat wil je nog meer :)

Lekkere whiskey  ???

Lekkere whiskey  ???

XD

[a]Freddytje Veel plezier nog verder in spanje. Al veel beachparty's gehad?

Veel plezier in Spanje :)

Pfff, hele dag druk gehad. Om 11 uur naar de stad, geld storten, processor (Phenom II X4 955) ophalen, toen werken van 13.00 tot 18.00, naar huis, en nu zit ik hier. Ik ben helemaal kapot. Vrijdag is altijd een drukke dag bij de Appie, er kwamen bijvoorbeeld 30 kratten handel binnen van allemaal 10cm hoog. Die moesten we in de kastjes doen, en ook nog eens tegelijk de schappen bijvullen. Gelukkig werkte ik met nog iemand, anders redde ik het niet in me eentje. Op den duur toch maar even iemand van de broodafdeling er bij gehaald, toen stonden we met z'n drieën. Al een stuk prettiger... Dat moment echt even haasten en NIET stil staan. Gelukkig kan ik het wel hebben, ik vind het juist wel leuk even hard werken. :P Een collega die er al 2 jaar werkt ofzo werdt mega chagerijnig.  :s Nog net geen klanten afzeiken zegmaar...

Vanaf morgen ben ik een week met 10 vrienden en vriendinnen naar Albufeiraaaa!

Dus van mij zul je weinig horen, hehe. De groeten, ADIOSZ!

Haha veel plezier man!

Mijn nieuwe computer werkt nu 100% volledig, en draait als een speer!! Niet normaal zeg. :P Nu alleen nog videokaart. :)

Geniet ervan Robin! Lekker een weekje vakantie, je neemt wle je meisie mee hé?!

VorigePage 884 of 2.047Volgende