do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 883 of 2.047Volgende

Wat een mogol :P

Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro :) Binnekort maar even snel een processor kopen, ik doe de AMD Phenom II x4. maar je hebt verschillende x4's, welke is aan te raden??

Omfg! De Aller Slechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)/... dat kan toch niet waar zijn! Wat een klapper is dat geweest zeg. Pruts chaffeur!

Maar met dat programma lok je dat wel een beetje uit, je moet daar met volle snelheid achterom kijken welke kant je op moet en dan zie je wanneer je weer naar voren kijkt de muur op eens heel dichtbij en uit schrikreactie gooi je het stuur om. Probeer het zelf maar is en kijk hoe je dan reageert.

Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro :) Binnekort maar even snel een processor kopen, ik doe de AMD Phenom II x4. maar je hebt verschillende x4's, welke is aan te raden??

De 955 BE. Lekker goedkoop http://tweakers.net/pricewatch/234282/amd-phenom-ii-x4-955-black-edition.html

En de 965 voegt weinig toe (of nog hogere versies).

Okee, bedankt, ik heb um besteld. :)

Holla vanuit Spanje :)  jullie missen me zeker al erg he. Ben nu een weekje in Spanje, lekker hoor :) nog wat gemist?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Zeker missen we je ;)

Zie nu net dat ik ineens "Moderator" ben in plaats van "Board Moderator", houdt dit verder nog wat in of is alleen de titel veranderd?

Ik zie nog steeds Board moderator staan!

Nu ineens weer wel inderdaad, raar.

VorigePage 883 of 2.047Volgende