Café de Download
Citaat van William op 7 juli 2011, 17:44Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro
Binnekort maar even snel een processor kopen, ik doe de AMD Phenom II x4. maar je hebt verschillende x4's, welke is aan te raden??
Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro Binnekort maar even snel een processor kopen, ik doe de AMD Phenom II x4. maar je hebt verschillende x4's, welke is aan te raden??
Citaat van Duken op 7 juli 2011, 19:07Omfg! De Aller Slechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)/... dat kan toch niet waar zijn! Wat een klapper is dat geweest zeg. Pruts chaffeur!
Omfg! De Aller Slechtste chauffeur van Nederland - Ongeluk (van Ruben Nicolai) (Finale)/... dat kan toch niet waar zijn! Wat een klapper is dat geweest zeg. Pruts chaffeur!
Citaat van PatrickV94 op 7 juli 2011, 20:01Maar met dat programma lok je dat wel een beetje uit, je moet daar met volle snelheid achterom kijken welke kant je op moet en dan zie je wanneer je weer naar voren kijkt de muur op eens heel dichtbij en uit schrikreactie gooi je het stuur om. Probeer het zelf maar is en kijk hoe je dan reageert.
Maar met dat programma lok je dat wel een beetje uit, je moet daar met volle snelheid achterom kijken welke kant je op moet en dan zie je wanneer je weer naar voren kijkt de muur op eens heel dichtbij en uit schrikreactie gooi je het stuur om. Probeer het zelf maar is en kijk hoe je dan reageert.
Citaat van Heisenberg op 7 juli 2011, 20:21Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro
Binnekort maar even snel een processor kopen, ik doe de AMD Phenom II x4. maar je hebt verschillende x4's, welke is aan te raden??
De 955 BE. Lekker goedkoop http://tweakers.net/pricewatch/234282/amd-phenom-ii-x4-955-black-edition.html
En de 965 voegt weinig toe (of nog hogere versies).
Ik heb me oude computer verkocht voor 230 euro
De 955 BE. Lekker goedkoop http://tweakers.net/pricewatch/234282/amd-phenom-ii-x4-955-black-edition.html
En de 965 voegt weinig toe (of nog hogere versies).
Citaat van Freddytje op 7 juli 2011, 20:55Holla vanuit Spanje
jullie missen me zeker al erg he. Ben nu een weekje in Spanje, lekker hoor
nog wat gemist?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Holla vanuit Spanje jullie missen me zeker al erg he. Ben nu een weekje in Spanje, lekker hoor
nog wat gemist?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 7 juli 2011, 21:46Zeker missen we je
Zie nu net dat ik ineens "Moderator" ben in plaats van "Board Moderator", houdt dit verder nog wat in of is alleen de titel veranderd?
Zeker missen we je
Zie nu net dat ik ineens "Moderator" ben in plaats van "Board Moderator", houdt dit verder nog wat in of is alleen de titel veranderd?