Café de Download
Citaat van Zombymario op 4 juli 2011, 05:21Goeiemorgen, ik heb net ontbeten, en ik ga zo naar me werk. Lekker op de aardbeien-plantage werken
@3DS
Goeiemorgen, ik heb net ontbeten, en ik ga zo naar me werk. Lekker op de aardbeien-plantage werken
@3DS
Citaat van Wous op 4 juli 2011, 09:26@ Bart.
De hele aflevering op de vrijdagavond is van 20.00 tot 04.00, en de podcast is maar 1 uur p/maand. Dus daar is flink in geknipt.
@ Bart.
De hele aflevering op de vrijdagavond is van 20.00 tot 04.00, en de podcast is maar 1 uur p/maand. Dus daar is flink in geknipt.
Citaat van William op 4 juli 2011, 16:40ik ben niet over boys, helaas net gebeld door de mentor. moet naar 4 t toe, nieuw schooltje! 1 jaar daar zitten, en dan weer terug naar 4 havo.
ik ben niet over boys, helaas net gebeld door de mentor. moet naar 4 t toe, nieuw schooltje! 1 jaar daar zitten, en dan weer terug naar 4 havo.
Citaat van William op 4 juli 2011, 18:35Ah balen man! Ik hoorde het al. Flink klote... Maarja dit jaar is dan niet zo moeilijk misschien want je hebt al een gedeelte van de stof in je kop zitten
Ah balen man! Ik hoorde het al. Flink klote... Maarja dit jaar is dan niet zo moeilijk misschien want je hebt al een gedeelte van de stof in je kop zitten
Citaat van Duken op 4 juli 2011, 18:51Hierbij een kleine scoop van de nieuwe site!
Het duurt wat langer....maar voor t eind van deze maand moet hij er staan! O0
Hierbij een kleine scoop van de nieuwe site!
Het duurt wat langer....maar voor t eind van deze maand moet hij er staan! O0
Citaat van Wous op 4 juli 2011, 21:09Wie heeft dat logo zo mooi gemaakt?
Ziet er veelbelovend uit trouwens! Ik kan niet wachten tot de nieuwe site online komt!
Wie heeft dat logo zo mooi gemaakt?
Ziet er veelbelovend uit trouwens! Ik kan niet wachten tot de nieuwe site online komt!