Café de Download
Citaat van William op 2 juli 2011, 11:49Idd gelukkig ben ik minder brak dan verwacht
was gister echt gezellig onbeperkt bier drinken op een feestje van me collega,s
Idd gelukkig ben ik minder brak dan verwacht was gister echt gezellig onbeperkt bier drinken op een feestje van me collega,s
Citaat van Duken op 3 juli 2011, 04:40Goedemorgen! Vandaag het kraamfeest voor de buren, collega's en vage kennisen.... word gezellig druk in huizen koelman.
Jammer alleen dat de kleine koorts heeft gekregen, 39c koorts.
Goedemorgen! Vandaag het kraamfeest voor de buren, collega's en vage kennisen.... word gezellig druk in huizen koelman.
Jammer alleen dat de kleine koorts heeft gekregen, 39c koorts.
Citaat van Thijs. op 3 juli 2011, 12:00Leuk !. Alleen jammer voor Merel. Die moet ondanks ze ziek is toch even bij opa en opa en de allerbeste buurvrouw op schoot. Beterschap voor Merel, en veel plezier voor jullie!
Leuk !. Alleen jammer voor Merel. Die moet ondanks ze ziek is toch even bij opa en opa en de allerbeste buurvrouw op schoot. Beterschap voor Merel, en veel plezier voor jullie!
Citaat van Robin op 3 juli 2011, 14:51Weet iemand waar je de dancedepartments kan downloaden die op vrijdag avond worden afgespeeld? Dat is toch anders dan de podcast of niet?
Weet iemand waar je de dancedepartments kan downloaden die op vrijdag avond worden afgespeeld? Dat is toch anders dan de podcast of niet?
Citaat van William op 3 juli 2011, 15:10Gewoon<a href="http://itunes.apple.com/nl/podcast/radio-538-dance-department/id80488920"> iTunes podcast afdeling.</a>
Gewoon<a href="http://itunes.apple.com/nl/podcast/radio-538-dance-department/id80488920"> iTunes podcast afdeling.</a>
Citaat van Wous op 3 juli 2011, 19:57De hele dancedepartment van de hele avond is volgens mij niet te downloaden, wel de podcast met de beste stukken waar Bart' naar linkte.
De hele dancedepartment van de hele avond is volgens mij niet te downloaden, wel de podcast met de beste stukken waar Bart' naar linkte.
Citaat van Rikkert. op 3 juli 2011, 20:11Wil ik net weer eens wat filmpjes binnenhalen, ligt spotplanet eruit
Spotnet doet het ook weer eens niet weer eens een time-out...
En spotgrit ff gedownload en die start niet eens op :'(
Nu weet ik niet welke films ik moet kijken op mijn vrijde dagen tot en moet woensdag
Maarja ik kijk films die ik al had gekeken nog wel een keer
Of ik koop er 1 of 2
Wil ik net weer eens wat filmpjes binnenhalen, ligt spotplanet eruit
Spotnet doet het ook weer eens niet weer eens een time-out...
En spotgrit ff gedownload en die start niet eens op :'(
Nu weet ik niet welke films ik moet kijken op mijn vrijde dagen tot en moet woensdag
Maarja ik kijk films die ik al had gekeken nog wel een keer
Of ik koop er 1 of 2
Citaat van William op 3 juli 2011, 22:51@ wous, wat ik linkte zijn toch gewoon de uitzendingen zonder slap geouwehoer, reclame en nieuws/weer
@ wous, wat ik linkte zijn toch gewoon de uitzendingen zonder slap geouwehoer, reclame en nieuws/weer