Café de Download
Citaat van William op 24 juni 2011, 21:26Van hoe laat? En welke afdeling?
En zijn de AH's nog open tot 23.00? O.o Hier in Groningen niet iig, volgens mij...
Van hoe laat? En welke afdeling?
En zijn de AH's nog open tot 23.00? O.o Hier in Groningen niet iig, volgens mij...
Citaat van Marciej123 op 24 juni 2011, 21:30Je stopt niet hoor als de winkel dicht gaat?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Je stopt niet hoor als de winkel dicht gaat?
Citaat van Freddytje op 24 juni 2011, 22:44Kwart voor 8, vullen, medewerker verkoopklaar
om 9 uur ofzo ging die dicht.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Kwart voor 8, vullen, medewerker verkoopklaar om 9 uur ofzo ging die dicht.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Duken op 25 juni 2011, 04:31Om de steamclient niet te laden bij opstarten:
Steam>settings>interface.
Maar dat was je nu vast wel gelukt
En goedemorgen nederland! Koffie!!
Om de steamclient niet te laden bij opstarten:
Steam>settings>interface.
Maar dat was je nu vast wel gelukt
En goedemorgen nederland! Koffie!!
Citaat van William op 25 juni 2011, 09:10Goeiemorgen! Zal ook maar eens bakje koffie nemen. Moet straks werken van 13 tot 18 bij de appie.
Goeiemorgen! Zal ook maar eens bakje koffie nemen. Moet straks werken van 13 tot 18 bij de appie.
Citaat van Marciej123 op 25 juni 2011, 09:41Inderdaad kaas. Klere weer!
Moet zo maatschappelijke stage doen heel de dag en daarna examenfeest van vriend van me
Inderdaad kaas. Klere weer!
Moet zo maatschappelijke stage doen heel de dag en daarna examenfeest van vriend van me
Citaat van Pctje op 25 juni 2011, 10:25haha ik ben maar begonnen aan mn stage verslag. Komt mij eigenlijk wel goed uit dit weer.. Kan ik mooi ff eraan werken.
Als het vanavond maar droog is want dan hebk een verjaardag
haha ik ben maar begonnen aan mn stage verslag. Komt mij eigenlijk wel goed uit dit weer.. Kan ik mooi ff eraan werken.
Als het vanavond maar droog is want dan hebk een verjaardag