do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 867 of 2.047Volgende

Dat is wel erg traag zeg

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ja, weet iemand ook hoe ik voor zorg dat steam niet vraagt of ik wil inloggen als ik me PC opstart? Want als ik hem nu opstart vraagt steam of ik wil inloggen, dat wil ik liever niet.

Heb je het programma CCleaner? Daar heb je een tabje "Gereedschap" en dan het tabje "Opstarten". Dan kun je programma's uitschakelen die je niet wil laten opstarten zodra je Windows 7 start.

Bedankt JFK  :)

Je kunt het ook ergens in de instellingen van Steam zelf veranderen.

Oh je hebt het al :)

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Soms wil het zo zijn dat als je een programma niet laat opstarten dat hij na handmatig openen weer automatisch opstart. Dan wilt het ook helpen om bij msconfig de service uit te schakelen.

Nu even team fortress 2 downloaden :)

Toch een snelheid van 4-5 mb/s :D

Nu zakt ie af en toe naar 3 mb/s :(

Over een half uurtje is ie klaar :)

Nu even team fortress 2 downloaden :)

Toch een snelheid van 4-5 mb/s :D

Nu zakt ie af en toe naar 3 mb/s :(

Over een half uurtje is ie klaar :)

Is wel leuk, maar alles is ziek duur :o Ik ga maar weer COD of BF spelen. Vind ik toch leuker ;D

Soms wil het zo zijn dat als je een programma niet laat opstarten dat hij na handmatig openen weer automatisch opstart. Dan wilt het ook helpen om bij msconfig de service uit te schakelen.

Dan kun je de waardes verwijderen, als het goed is, gebeurt het dan niet meer.

Goeiemorgen... of eh avond. Ik heb van 5 tot nu liggen pitten omdat ik helemaal kapot was. Toen ik wakker werd net dacht ik echt even dat het ''s ochtends is, en dat ik moet werken bij de AH. Toch best wel een opluchting. :s

VorigePage 867 of 2.047Volgende