Café de Download
Citaat van Zombymario op 24 juni 2011, 10:38Ja, weet iemand ook hoe ik voor zorg dat steam niet vraagt of ik wil inloggen als ik me PC opstart? Want als ik hem nu opstart vraagt steam of ik wil inloggen, dat wil ik liever niet.
Ja, weet iemand ook hoe ik voor zorg dat steam niet vraagt of ik wil inloggen als ik me PC opstart? Want als ik hem nu opstart vraagt steam of ik wil inloggen, dat wil ik liever niet.
Citaat van Heisenberg op 24 juni 2011, 11:41Heb je het programma CCleaner? Daar heb je een tabje "Gereedschap" en dan het tabje "Opstarten". Dan kun je programma's uitschakelen die je niet wil laten opstarten zodra je Windows 7 start.
Heb je het programma CCleaner? Daar heb je een tabje "Gereedschap" en dan het tabje "Opstarten". Dan kun je programma's uitschakelen die je niet wil laten opstarten zodra je Windows 7 start.
Citaat van Zombymario op 24 juni 2011, 12:01Bedankt JFK
Bedankt JFK
Citaat van Wous op 24 juni 2011, 12:02Je kunt het ook ergens in de instellingen van Steam zelf veranderen.
Oh je hebt het al
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Je kunt het ook ergens in de instellingen van Steam zelf veranderen.
Oh je hebt het al
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van IfElse op 24 juni 2011, 12:02Bedankt JFK
Soms wil het zo zijn dat als je een programma niet laat opstarten dat hij na handmatig openen weer automatisch opstart. Dan wilt het ook helpen om bij msconfig de service uit te schakelen.
Bedankt JFK
Soms wil het zo zijn dat als je een programma niet laat opstarten dat hij na handmatig openen weer automatisch opstart. Dan wilt het ook helpen om bij msconfig de service uit te schakelen.
Citaat van Rikkert. op 24 juni 2011, 12:27Nu even team fortress 2 downloaden
Toch een snelheid van 4-5 mb/s
Nu zakt ie af en toe naar 3 mb/s
Over een half uurtje is ie klaar
Nu even team fortress 2 downloaden
Citaat van Freddytje op 24 juni 2011, 13:02Nu even team fortress 2 downloaden
Is wel leuk, maar alles is ziek duur
Ik ga maar weer COD of BF spelen. Vind ik toch leuker ;D
Nu even team fortress 2 downloaden
Is wel leuk, maar alles is ziek duur Ik ga maar weer COD of BF spelen. Vind ik toch leuker ;D
Citaat van Heisenberg op 24 juni 2011, 15:36Bedankt JFK
Dan kun je de waardes verwijderen, als het goed is, gebeurt het dan niet meer.
Bedankt JFK
Dan kun je de waardes verwijderen, als het goed is, gebeurt het dan niet meer.
Citaat van William op 24 juni 2011, 19:43Goeiemorgen... of eh avond. Ik heb van 5 tot nu liggen pitten omdat ik helemaal kapot was. Toen ik wakker werd net dacht ik echt even dat het ''s ochtends is, en dat ik moet werken bij de AH. Toch best wel een opluchting. :s
Goeiemorgen... of eh avond. Ik heb van 5 tot nu liggen pitten omdat ik helemaal kapot was. Toen ik wakker werd net dacht ik echt even dat het ''s ochtends is, en dat ik moet werken bij de AH. Toch best wel een opluchting. :s