Café de Download
Citaat van Zombymario op 8 juni 2011, 20:54Ik verveel me echt gewoon dood... Zat net dit te spelen:
http://spele.nl/games/puzzel/weg-bouwen/weg-aanleggen/grow-valley/
:s :s :s :s
Man, de volgorde hoe je het spel kan winnen staat gewoon onderin bij de reacties. Best wel een geinig spelletje, maar simpel en makkelijk
Ik verveel me echt gewoon dood... Zat net dit te spelen:
http://spele.nl/games/puzzel/weg-bouwen/weg-aanleggen/grow-valley/
:s :s :s :s
Man, de volgorde hoe je het spel kan winnen staat gewoon onderin bij de reacties. Best wel een geinig spelletje, maar simpel en makkelijk
Citaat van Wous op 9 juni 2011, 14:46Die Scilor's Grooveshark downloader is zoo makkelijk he
Ik klik aan 'Popular Songs' ik vink alles aan, en hup downloaden maar ! 500 tracks in 1 keer op goede kwaliteit, kan niet beter dit
Die Scilor's Grooveshark downloader is zoo makkelijk he
Ik klik aan 'Popular Songs' ik vink alles aan, en hup downloaden maar ! 500 tracks in 1 keer op goede kwaliteit, kan niet beter dit
Citaat van Wous op 9 juni 2011, 14:55Klopt
Elke track is wel zo'n beetje binnen 30 sec - 1 minuut binnen! En dat op een slechte verbinding hier.
Klopt Elke track is wel zo'n beetje binnen 30 sec - 1 minuut binnen! En dat op een slechte verbinding hier.
Citaat van Freddytje op 9 juni 2011, 15:26Je onderschrift zegt wat anders met je bijna 100 mb/s
Maar ik heb t binnen 10 seconden een track ofzo. Echt nice! En de meeste nummers staan er nog op ook ;D
Je onderschrift zegt wat anders met je bijna 100 mb/s
Maar ik heb t binnen 10 seconden een track ofzo. Echt nice! En de meeste nummers staan er nog op ook ;D
Citaat van Wous op 9 juni 2011, 15:58Ja, elke track die is uitgebracht door een officiële platenmaatschappij die komt er wel bij te staan
Ik download nu die popular songs, maar dan kom je ook nog eens echt oude muziek tegen zeg! Wel de bekende tracks, zoals: Tracy Chapman - Fast car. Oud maar goud haha
Ja, elke track die is uitgebracht door een officiële platenmaatschappij die komt er wel bij te staan
Ik download nu die popular songs, maar dan kom je ook nog eens echt oude muziek tegen zeg! Wel de bekende tracks, zoals: Tracy Chapman - Fast car. Oud maar goud haha
Citaat van William op 9 juni 2011, 19:09Goeienavond
Net gewerkt bij de appie. Ben helemaal kapot. Moest bijna de hele dag in me eentje de kaas en vleesafdeling runnen. Opzich wel chill beetje alleen de boel runnen maar je hebt het echt achterlijk druk.
Goeienavond
Net gewerkt bij de appie. Ben helemaal kapot. Moest bijna de hele dag in me eentje de kaas en vleesafdeling runnen. Opzich wel chill beetje alleen de boel runnen maar je hebt het echt achterlijk druk.
Citaat van Rikkert. op 9 juni 2011, 19:18Snap ik. Heb trouwens nu wel zin ik kaas
@ Wous
Handig progje ja!
Haal binnen 10 seconden ongeveer een liedje binnen
En eigenlijk staan bijna alle liedjes er wel, behalve de wat onbekendere Nederlandse artiesten...
Snap ik. Heb trouwens nu wel zin ik kaas
@ Wous
Handig progje ja!
Haal binnen 10 seconden ongeveer een liedje binnen
En eigenlijk staan bijna alle liedjes er wel, behalve de wat onbekendere Nederlandse artiesten...