za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 849 of 2.047Volgende

Ik verveel me echt gewoon dood... Zat net dit te spelen:

http://spele.nl/games/puzzel/weg-bouwen/weg-aanleggen/grow-valley/

:s :s :s :s

Man, de volgorde hoe je het spel kan winnen staat gewoon onderin bij de reacties. Best wel een geinig spelletje, maar simpel en makkelijk  ;)

Die Scilor's Grooveshark downloader is zoo makkelijk he :)

Ik klik aan 'Popular Songs' ik vink alles aan, en hup downloaden maar ! 500 tracks in 1 keer op goede kwaliteit, kan niet beter dit :)

@wous,

Inderdaad. En het mooie is het gaat nog rete snel ook :)

Klopt :) Elke track is wel zo'n beetje binnen 30 sec - 1 minuut binnen! En dat op een slechte verbinding hier.

Je onderschrift zegt wat anders met je bijna 100 mb/s :D

Maar ik heb t binnen 10 seconden een track ofzo. Echt nice! En de meeste nummers staan er nog op ook ;D

Ja, elke track die is uitgebracht door een officiële platenmaatschappij die komt er wel bij te staan :)

Ik download nu die popular songs, maar dan kom je ook nog eens echt oude muziek tegen zeg! Wel de bekende tracks, zoals: Tracy Chapman - Fast car. Oud maar goud haha

Goeienavond :)

Net gewerkt bij de appie. Ben helemaal kapot. Moest bijna de hele dag in me eentje de kaas en vleesafdeling runnen. Opzich wel chill beetje alleen de boel runnen maar je hebt het echt achterlijk druk. :P

Snap ik. Heb trouwens nu wel zin ik kaas :P

@ Wous

Handig progje ja!

Haal binnen 10 seconden ongeveer een liedje binnen :)

En eigenlijk staan bijna alle liedjes er wel, behalve de wat onbekendere Nederlandse artiesten...

Yup ik kende het al, het is ideaal. :P

Heb net ff de populare lijst binnengehaald :P

iPod is weer gevuld :P

VorigePage 849 of 2.047Volgende