za. mei 17th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 848 of 2.047Volgende

Ben ik ff een dag weg, zie je gelijk allemaal dingen als "heb een hartinfarct doorgemaakt" en "heb een deur verrot gebeukt". Gaat het goed met jullie? :P

Ik zit nog even lekker op de uni, trouwens... Nog tot 20.00 voor een seminar over "awareness". Op zich wel interessant, gaat over (een korte tijd van) aanwezigheid van bewustzijn tijdens een operatie. Komt voor bij 0,04% van alle operaties onder volledige narcose. Vanmiddag kapbeademing, intuberen en reanimeren met peddels geoefend en daarbij echt een klap (= stroomstoot) gegeven. :D Vrijdag een dag op OK van 7.45 tot een uur of 18.00, dus weer lekker druk. Maar wel een keer de "echte" toekomst, een hele verlichting als je dat vergelijkt met drie jaar lang feitjes stampen.

Zo dat klinkt nogal wat tom! Succes!

En met mij gaat t wel weer. Kan nu teminste weer normaal schrijven enzo.. maandag zat ik heel de tijd nog een beetje trillen enzo..

Tot vrijdag avond/zaterdag, ik ga naar België morgen vroeg in de ochtend wanneer iedereen ligt te slapen.

Veel plezier. Zal je missen  :friends:

Wie niet (a)!

Ik  :zwaai:

Check dit filmpje de goede versie van friday  :lol:

Leuk filmpje hoor kaas! :P Ken de originele niet echt heb hem 1 keer geluisterd en dat was 1 maand geleden ofzo :P

Eerste youtube filmpje ooit!

http://www.youtube.com/user/jawed#p/a/u/0/jNQXAC9IVRw

Echt geweldig!

Leuk gevonden rikkert! Echt een stom filmpje eigenlijk ook :D

Omdat het zo stom is is het weer geweldig :P

Omdat het zo stom oud/eerste filmpje is is het weer geweldig :P

Dat vind ik  ;)

Net van iFactors ipv geld een Gift Card terug gekregen, zit ik daar weer mee opgescheept...

[A] Bart

Dat is bale man!

Misschien als je een mail stuurt dat je Gift Card kunt omruilen?

Ik verveel me echt gewoon dood... Zat net dit te spelen:

http://spele.nl/games/puzzel/weg-bouwen/weg-aanleggen/grow-valley/

:s :s :s :s

Is creditcard veilig voor DX??? 100% zeker?

VorigePage 848 of 2.047Volgende