Café de Download
Citaat van William op 4 juni 2011, 08:26R...en?
Nee, dat is toch vies? Welke jongen doet dat nou. ???
& goed idee ik ga ook maar eens eitje bakken
R...en?
Nee, dat is toch vies? Welke jongen doet dat nou. ???
& goed idee ik ga ook maar eens eitje bakken
Citaat van Marciej123 op 4 juni 2011, 08:38Goeiemorguh.
Ik zo ook eitje bakken denk
en dan naar buitenn
Goeiemorguh.
Ik zo ook eitje bakken denk en dan naar buitenn
Citaat van PatrickV94 op 4 juni 2011, 10:37Ben helaas nog niet aangenomen bij de Em-Te, omdat ik waarschijnlijk na de vakantie een studie in Amsterdam ga doen en dan weinig meer kan blijven werken willen ze me nu niet aannemen omdat ik dan een maand ingewerkt moet worden en daarna waarschijnlijk maar 1 of anderhalve maand daar werk. Dat vinden ze zonde van de tijd om mij in te werken. Als de studie in Amsterdam niet doorgaat ben ik wel direct aangenomen :celb: .
Ben helaas nog niet aangenomen bij de Em-Te, omdat ik waarschijnlijk na de vakantie een studie in Amsterdam ga doen en dan weinig meer kan blijven werken willen ze me nu niet aannemen omdat ik dan een maand ingewerkt moet worden en daarna waarschijnlijk maar 1 of anderhalve maand daar werk. Dat vinden ze zonde van de tijd om mij in te werken. Als de studie in Amsterdam niet doorgaat ben ik wel direct aangenomen :celb: .
Citaat van Thijs. op 4 juni 2011, 11:02Ik wil mijn wii gaan softmodden ,ontdek ik dat mijn eigen handleiding voor versie 4.1 tm 4.2 is terwijl ik versie 4.3E heb
En dan zie ik op sites dat ik met een spel moet softmodden alleen, dat begrijp ik niet. Als ik nu bv Lego Batman van iemand leen, en dan?
Tjongejonge
Post samenvoeging: juni 04, 2011, 13:10:24
O, ik heb het antwoord al gevonden!!
Ik wil mijn wii gaan softmodden ,ontdek ik dat mijn eigen handleiding voor versie 4.1 tm 4.2 is terwijl ik versie 4.3E heb
En dan zie ik op sites dat ik met een spel moet softmodden alleen, dat begrijp ik niet. Als ik nu bv Lego Batman van iemand leen, en dan?
Tjongejonge
Post samenvoeging: juni 04, 2011, 13:10:24
O, ik heb het antwoord al gevonden!!
Citaat van Marciej123 op 4 juni 2011, 11:33Tis makkelijk hoor op 4.3E softmodden
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tis makkelijk hoor op 4.3E softmodden
Citaat van Marciej123 op 4 juni 2011, 11:59Nah zit in de auto xd. Staan er genoeg op internet hoor (google)
Nah zit in de auto xd. Staan er genoeg op internet hoor (google)
Citaat van Rikkert. op 4 juni 2011, 12:03Mag ik hier ombouw tut link neer zetten?
Weet niet of dit legaal is
Anders pm ik hem je wel Thijssz
Heb net de nieuwe mentos mystery kauwgom op! Die is echt lekker!
Ik weet alleen de smaak nie
Moet zo honkballen. Deze keer maar 15 minuten rijden ofzo naar Eindhoven. 8 uur spelen. Rond 11 uur thuis.
Heb ik mijn avond ook gevuld
Mag ik hier ombouw tut link neer zetten?
Weet niet of dit legaal is
Anders pm ik hem je wel Thijssz
Heb net de nieuwe mentos mystery kauwgom op! Die is echt lekker!
Ik weet alleen de smaak nie
Moet zo honkballen. Deze keer maar 15 minuten rijden ofzo naar Eindhoven. 8 uur spelen. Rond 11 uur thuis.
Heb ik mijn avond ook gevuld