Café de Download
Citaat van Zombymario op 3 juni 2011, 12:47Net ff me kamer schoongemaakt, zit weer in een frisse kamer
Net ff me kamer schoongemaakt, zit weer in een frisse kamer
Citaat van William op 3 juni 2011, 13:21Is het bij jou zo'n bende dan?
Mijn kamer is altijd erg netjes.
Nu lekker weekend! Net vrij van de Appie. M'n handen ruiken nogsteeds naar kaas. :s
Is het bij jou zo'n bende dan?
Nu lekker weekend! Net vrij van de Appie. M'n handen ruiken nogsteeds naar kaas. :s
Citaat van Zombymario op 3 juni 2011, 16:03Is het bij jou zo'n bende dan?
Het is snel stoffig
Naar welke kaas ruiken ze? ^-^
Is het bij jou zo'n bende dan?
Het is snel stoffig
Naar welke kaas ruiken ze? ^-^
Citaat van PatrickV94 op 3 juni 2011, 18:29Jeuh, vandaag gebeld door Em-Te, heb morgen sollicitatiegesprek. Hebben jullie nog tips?
Jeuh, vandaag gebeld door Em-Te, heb morgen sollicitatiegesprek. Hebben jullie nog tips?
Citaat van William op 3 juni 2011, 19:00Belangrijk is dat je je enthousiasme laat merken, en zeggen dat je bereid bent om de werkzaamheden goed te doen.
Belangrijk is dat je je enthousiasme laat merken, en zeggen dat je bereid bent om de werkzaamheden goed te doen.
Citaat van William op 3 juni 2011, 22:06@ Patrick, gewoon enthousiast overkomen inderdaad. En vooral laten merken (als je vaak kunt) dat je vaak kan komen werken, supermarkten houden namelijk van flexibele werknemers
@ Patrick, gewoon enthousiast overkomen inderdaad. En vooral laten merken (als je vaak kunt) dat je vaak kan komen werken, supermarkten houden namelijk van flexibele werknemers
Citaat van William op 4 juni 2011, 07:35Mogguh. Wat zal ik vandaag eens doen? Me ouders zijn weg.
Vanavond maar even pizza halen :cool2:
Mogguh. Wat zal ik vandaag eens doen? Me ouders zijn weg.
Vanavond maar even pizza halen :cool2: