Café de Download
Citaat van Zombymario op 25 mei 2011, 13:35Zo, vandaag me vader geholpen met een oud orgel in een leegstaande kerk. Heb ook nog iets voor een Gameboy besteld (als ik het heb zal ik het wel in het MOET showen-topic posten) en ik heb een nieuwe avatar (zelf gemaakt)!
Iemand nog een leuke dag gehad ???
Zo, vandaag me vader geholpen met een oud orgel in een leegstaande kerk. Heb ook nog iets voor een Gameboy besteld (als ik het heb zal ik het wel in het MOET showen-topic posten) en ik heb een nieuwe avatar (zelf gemaakt)!
Iemand nog een leuke dag gehad ???
Citaat van William op 25 mei 2011, 14:28Weet niet of er hier nog meer mensen zijn die op het nieuwe album van Coldplay zitten te wachten maar vandaag ging er bij hun een vreemde tweet uit:
Weet niet of er hier nog meer mensen zijn die op het nieuwe album van Coldplay zitten te wachten maar vandaag ging er bij hun een vreemde tweet uit:
Citaat van Zombymario op 25 mei 2011, 14:35Man, van dat plaatje krijg je zowat een epileptische aanval. :s
Man, van dat plaatje krijg je zowat een epileptische aanval. :s
Citaat van Marciej123 op 25 mei 2011, 22:33Nu pitten. Trusten swa
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu pitten. Trusten swa
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 25 mei 2011, 22:34Ik dacht ik speel nog eventjes pokemon. Tijd niet gezien, Wtf al anderhalf uur bezig!? Snel stoppen en zo pitten. Morgen weer om 8 uur op voor school.. truste
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Ik dacht ik speel nog eventjes pokemon. Tijd niet gezien, Wtf al anderhalf uur bezig!? Snel stoppen en zo pitten. Morgen weer om 8 uur op voor school.. truste
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Zombymario op 26 mei 2011, 08:29Ik dacht ik speel nog eventjes pokemon.
Welke Pokémon?
Ik dacht ik speel nog eventjes pokemon.
Welke Pokémon?
Citaat van Robin op 26 mei 2011, 09:56Haha ik ook gek! Ben er de hele week al mee bezig, niet goed voor m'n examens maarja.
Ben dik verslaafd, gaat lekker heb nu verschillende pokmen al op lvl 30 en al 3 badges. Lijk net een klein kind joh.
Haha ik ook gek! Ben er de hele week al mee bezig, niet goed voor m'n examens maarja.
Ben dik verslaafd, gaat lekker heb nu verschillende pokmen al op lvl 30 en al 3 badges. Lijk net een klein kind joh.