Café de Download
Citaat van Freddytje op 24 mei 2011, 18:20Als je leest dat die alleen wat schrammen had heeft die echt geluk gehad
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Als je leest dat die alleen wat schrammen had heeft die echt geluk gehad
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 24 mei 2011, 21:49Sja... dat van Tondo was echt vreemd. Heb je 't gelezen?
Ik heb het gelezen, ja. Apart verhaal, maar even erg..
Sja... dat van Tondo was echt vreemd. Heb je 't gelezen?
Ik heb het gelezen, ja. Apart verhaal, maar even erg..
Citaat van IfElse op 25 mei 2011, 08:46Net even Firefox 5 Beta geinstalleerd, eens kijken of ik nog bugs vind en of die sneller is!
Is er snelheids verschil in het opstarten van FF zelf?
Gaat het sneller?
Net even Firefox 5 Beta geinstalleerd, eens kijken of ik nog bugs vind en of die sneller is!
Is er snelheids verschil in het opstarten van FF zelf? Gaat het sneller?
Citaat van Zombymario op 25 mei 2011, 10:49Net even Firefox 5 Beta geinstalleerd, eens kijken of ik nog bugs vind en of die sneller is!
Gaat het sneller?
Ik heb ff beta 5 geïnstalleerd, maar vond weinig verschil qua snelheid tussen 4.0.1 en beta 5
Net even Firefox 5 Beta geinstalleerd, eens kijken of ik nog bugs vind en of die sneller is!
Gaat het sneller?
Ik heb ff beta 5 geïnstalleerd, maar vond weinig verschil qua snelheid tussen 4.0.1 en beta 5
Citaat van Duken op 25 mei 2011, 11:14Ik blijf lekker bij Chrome, ik hou van Chrome, Chrome is mijn liefde... i need a Chrome laptop....
Chrome.. 4 ever
Lijkt wel spam
Ik blijf lekker bij Chrome, ik hou van Chrome, Chrome is mijn liefde... i need a Chrome laptop....
Chrome.. 4 ever
Lijkt wel spam
Citaat van William op 25 mei 2011, 11:35Jeeej
Het is nu zeker, heb werk bij de Albert Heijn in Groningen
Nog wel bij de vleesafdeling, haha.
De hele vakantie behalve op zaterdag, van ongeveer 8.00 tot 13.00 en soms van 8.00 tot 17.00. Dus lekker veel centjes verdienen
Eind deze vakantie heb ik een mooi game systeem
Jeeej Het is nu zeker, heb werk bij de Albert Heijn in Groningen
Nog wel bij de vleesafdeling, haha.
De hele vakantie behalve op zaterdag, van ongeveer 8.00 tot 13.00 en soms van 8.00 tot 17.00. Dus lekker veel centjes verdienen Eind deze vakantie heb ik een mooi game systeem