do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 818 of 2.047Volgende

Nou... we leven nog en morgen werken... .had gehoopt dat op 21 mei alle banken hun geld kwamen storten op mijn rekening. Helaas helaas.... toch weer werken

Ik kijk nu 2012 op RTL 4 maar ik vind de film een beetje 'standaard rampen film'. De hoofdpersonen weten net op tijd aan alles te ontsnappen, overheid die liegt, een soort hippie die weet dat het al gaat gebeuren. Terwijl 2012 zelfs niet het einde kan zijn (is het al ziezo) niet want het is al een keer berekend en toen kwamen ze uit op 2220 en volgens Maya deskundigen was 2012 zelfs helemaal geen belangrijke datum (Bron).

Heb 2012 ook in de BIOS gezien en een keer op DVD. Het is echt een Bioscoop film... wegens de over the top actie vond ik het thuis een beetje "te" maar in de biosscoop was het wel te behappen.

Geen top film, maar wel een wegkijker :)

Hij kijkt wel lekker weg ja, maar nu hopen dat 2012 niet waar is. Want ik zou niet dat willen meemaken dat alles in elkaar stort  ^-^  :P

Best wel raar, hoe zou ik me dat moeten voorstellen :P dan zijn we ineens allemaal dood. Maar ja er zijn al zovaak theorieen geweest met hetzelfde verhaalje dus ik gdloof er niet echt in... :P

Best wel raar, hoe zou ik me dat moeten voorstellen :P dan zijn we ineens allemaal dood.

En wat mij nog erger lijkt is hoe je dood gaat, je ziet in die film dat mensen gewoon echt 300 meter naar beneden vallen in die scheuren. Man dat lijkt mij pijnlijk, 300 meter vallen.........

Maar de theorie van die 2012 is dat door de zon smelt de aardkern als het ware en daardoor word de aardkist onstabiel, alleen ik vraag me af: als de zon er voor zorgt dat het binnenste van de aarde warm word, hoe komt het dan dat wij er van buiten niks voelen (die 'warmte stralen' van de zon moeten eerst via het aardoppervlak komen toch?).

Best wel raar, hoe zou ik me dat moeten voorstellen :P dan zijn we ineens allemaal dood.

En wat mij nog erger lijkt is hoe je dood gaat, je ziet in die film dat mensen gewoon echt 300 meter naar beneden vallen in die scheuren. Man dat lijkt mij pijnlijk, 300 meter vallen.........

Maar de theorie van die 2012 is dat door de zon smelt de aardkern als het ware en daardoor word de aardkist onstabiel, alleen ik vraag me af: als de zon er voor zorgt dat het binnenste van de aarde warm word, hoe komt het dan dat wij er van buiten niks voelen (die 'warmte stralen' van de zon moeten eerst via het aardoppervlak komen toch?).

Door die zogenaamde Nutrino deeltjes die van de zon afkomen.

Nu even iets wat wel bewezen en 100% waar is, op 21 december 2012 zullen de planeten in ons zonnestelsel op zo'n manier staan als nog nooit eerder gebeurd is. Hierbij zouden dus ook onbekende krachten vrij kunnen komen.

Nu even iets wat wel bewezen en 100% waar is, op 21 december 2012 zullen de planeten in ons zonnestelsel op zo'n manier staan als nog nooit eerder gebeurd is. Hierbij zouden dus ook onbekende krachten vrij kunnen komen.

Bron?

De zon zorgt helemaal niet voor de temperatuur van het binnenste van de aarde: dat is het binnenste van de aarde zelf. Je weet hoe de aarde is ontstaan, toch? Hoe je voelt dat de zon op je staat, weet ik niet precies. Het is in ieder geval zo dat de fotonen die van de zon komen (waar DHRJ op doelt) pakketjes energie zijn. Het is mogelijk dat door die energie de warmtesensoren in de huid geprikkeld raken, maar dat weet ik dus niet. Het andere gedeelte van licht is een golfbeweging, je kent de UV-straling. Het is zo dat onder invloed van UVa-straling een bepaald hormoon, MSH, wordt aangemaakt dat zorgt voor een bruine huid. Dat weet ik wel zeker. :P

VorigePage 818 of 2.047Volgende