Café de Download
Citaat van PCgamer op 13 mei 2011, 14:30Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop
kan kopen?
alvast bedankt,
Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.
Oke want ik zag inderdaad verschillende classes staan, weet je misschien ook nog een goedkope winkel waar ik zo'n kaart kan kopen?
Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop
kan kopen?
alvast bedankt,
Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.
Oke want ik zag inderdaad verschillende classes staan, weet je misschien ook nog een goedkope winkel waar ik zo'n kaart kan kopen?
Citaat van IfElse op 13 mei 2011, 14:33Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
kan kopen?
alvast bedankt,
Internet winkel of gewone winkel? Ik had de mijne gewoon lekker goedkoop gekocht bij de phonehouse. Het was in de aanbieding. (Niet gekocht in de internet winkel
)
Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
kan kopen?
alvast bedankt,
Internet winkel of gewone winkel? Ik had de mijne gewoon lekker goedkoop gekocht bij de phonehouse. Het was in de aanbieding. (Niet gekocht in de internet winkel )
Citaat van Tom op 13 mei 2011, 15:58Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
Decentrale selectie Geneeskunde aan de UVA, toevallig?
Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
Citaat van Rikkert. op 13 mei 2011, 21:05
Foto gemaakt met nieuwe iPod
Niet erg goede kwaliteit maar ja. Je kunt ook niet alles hebben
Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk
Citaat van PatrickV94 op 14 mei 2011, 07:07Citaat van: Tom op Gisteren om 17:58:32<blockquote>
Citaat van: PatrickV94 op Gisteren om 09:34:11<blockquote>Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
</blockquote>
</blockquote>
nee, techniek en theater aan de HKA
Citaat van: Tom op Gisteren om 17:58:32<blockquote>
Citaat van: PatrickV94 op Gisteren om 09:34:11<blockquote>Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
</blockquote>
</blockquote>
nee, techniek en theater aan de HKA
Citaat van Wous op 14 mei 2011, 10:59
Klopt, de foto's van de itouch 4 vind ik ook zwaar meevallen, het filmen is wel goed
(720p)
Klopt, de foto's van de itouch 4 vind ik ook zwaar meevallen, het filmen is wel goed (720p)
Citaat van William op 14 mei 2011, 11:08@ wous, precies heb hem zelf ook. Foto's zijn minder, maar filmen gaat goed inderdaad!
En zou je misschien nog even naar het vmware mac osx topic kunnen kijken van jou? Ik krijg met jouw installatie nog steeds dezelfde fout namelijk..
@ wous, precies heb hem zelf ook. Foto's zijn minder, maar filmen gaat goed inderdaad!
En zou je misschien nog even naar het vmware mac osx topic kunnen kijken van jou? Ik krijg met jouw installatie nog steeds dezelfde fout namelijk..
Citaat van Freddytje op 14 mei 2011, 20:07BELANGRIJK
Ik ben een weekje weg :)Ik ga met school survivallen in Frankrijk vlak bij/in de Alpen. Jullie zullen het dus een weekje zonder mij moeten doen omdat ik daar waarschijnlijk ook geen internet heb
Veel plezier hier in ieder geval met, school, werken, studeren, luieren en gamen :zwaai:
BELANGRIJK
Ik ben een weekje weg :)Ik ga met school survivallen in Frankrijk vlak bij/in de Alpen. Jullie zullen het dus een weekje zonder mij moeten doen omdat ik daar waarschijnlijk ook geen internet heb
Veel plezier hier in ieder geval met, school, werken, studeren, luieren en gamen :zwaai:
Citaat van William op 14 mei 2011, 20:14We zullen je missen freddy
Veel plezier op survival!
Ik heb volgende week al examens, woensdag eerste Nederlands. Ik denk dat het wel goed komt
We zullen je missen freddy
Veel plezier op survival!
Ik heb volgende week al examens, woensdag eerste Nederlands. Ik denk dat het wel goed komt