wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 798 of 2.047Volgende

Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.

Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop

kan kopen?

alvast bedankt,

Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.

Oke want ik zag inderdaad verschillende classes staan, weet je misschien ook nog een goedkope winkel waar ik zo'n kaart kan kopen?

Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.

Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop

kan kopen?

alvast bedankt,

Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.

Oke want ik zag inderdaad verschillende classes staan, weet je misschien ook nog een goedkope winkel waar ik zo'n kaart kan kopen?

Internet winkel of gewone winkel? Ik had de mijne gewoon lekker goedkoop gekocht bij de phonehouse. Het was in de aanbieding. (Niet gekocht in de internet winkel ;))

Oke dan ga ik maar eens even zoeken op mijn grote vriend google.

Thx O0

Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.

Decentrale selectie Geneeskunde aan de UVA, toevallig? :)

541bb73f-9ce6-6ba2.jpg

Foto gemaakt met nieuwe iPod :)

Niet erg goede kwaliteit maar ja. Je kunt ook niet alles hebben :P

Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

Citaat van: Tom op Gisteren om 17:58:32<blockquote>

Citaat van: PatrickV94 op Gisteren om 09:34:11<blockquote>Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.

</blockquote>

Decentrale selectie Geneeskunde aan de UVA, toevallig? :)

</blockquote>

nee, techniek en theater aan de HKA

541bb73f-9ce6-6ba2.jpg

Foto gemaakt met nieuwe iPod :)

Niet erg goede kwaliteit maar ja. Je kunt ook niet alles hebben :P

Sent from my iPod touch 4 using Tapatalk

Klopt, de foto's van de itouch 4 vind ik ook zwaar meevallen, het filmen is wel goed :) (720p)

@ wous, precies heb hem zelf ook. Foto's zijn minder, maar filmen gaat goed inderdaad!

En zou je misschien nog even naar het vmware mac osx topic kunnen kijken van jou? Ik krijg met jouw installatie nog steeds dezelfde fout namelijk..

BELANGRIJK

Ik ben een weekje weg  :)Ik ga met school survivallen in Frankrijk vlak bij/in de Alpen. Jullie zullen het dus een weekje zonder mij moeten doen omdat ik daar waarschijnlijk ook geen internet heb ;)

Veel plezier hier in ieder geval met, school, werken, studeren, luieren en gamen :zwaai:

We zullen je missen freddy :P

Veel plezier op survival!

Ik heb volgende week al examens, woensdag eerste Nederlands. Ik denk dat het wel goed komt :)

VorigePage 798 of 2.047Volgende