Café de Download
Citaat van William op 12 mei 2011, 19:46Morgen tot 10 voor 1 les, dan lekka weekend. Zaterdag weer richting de Linde Groesbeek (Discotheek). Word weer chill! Jullie nog plannen voor het weekend?
Morgen tot 10 voor 1 les, dan lekka weekend. Zaterdag weer richting de Linde Groesbeek (Discotheek). Word weer chill! Jullie nog plannen voor het weekend?
Citaat van PatrickV94 op 13 mei 2011, 07:34Citaat van: C.K7 op Gisteren om 23:29:27<blockquote>
Citaat van: Robin op Gisteren om 22:04:10<blockquote>Blokken..blokken..blokken.
Vanaf maandag 2 weken examen.
</blockquote>
me too
</blockquote>
Hier ook
🙁
Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
Citaat van: C.K7 op Gisteren om 23:29:27<blockquote>
Citaat van: Robin op Gisteren om 22:04:10<blockquote>Blokken..blokken..blokken.
Vanaf maandag 2 weken examen.
</blockquote>
me too
</blockquote>
Hier ook 🙁
Strakst naar A'dam toe voor selectieronde van mn vervolgopleiding.
Citaat van PCgamer op 13 mei 2011, 14:11Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop
kan kopen?
alvast bedankt,
Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
Waar moet ik op letten bij het kopen van zo'n kaartje en weet iemand waar ik ze goedkoop
kan kopen?
alvast bedankt,
Citaat van IfElse op 13 mei 2011, 14:26Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
kan kopen?
alvast bedankt,
Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.
Ik ben opzoek naar een 8-16GB mini sd-card voor mijn HTC Wildfire.
kan kopen?
alvast bedankt,
Je moet zo'n SD-Card nemen waarop een 4 staat. (Class 4) Je telefoon kan er sneller van worden vergeleken met een Class 2 card.