Café de Download
Citaat van William op 8 mei 2011, 21:34Haha leuk wous
Ik ben vanaf nu t/m zaterdag naar Londen
We gaan met school en we gaan ongeveer overal langs waar je heen moet zijn geweest
Jullie veel plezier hier in Nederland!
Haha leuk wous
Ik ben vanaf nu t/m zaterdag naar Londen We gaan met school en we gaan ongeveer overal langs waar je heen moet zijn geweest
Jullie veel plezier hier in Nederland!
Citaat van Freddytje op 8 mei 2011, 22:00Nice markey! Veel plezier
Nog maar 1% op mn mobiel. Dus ik ga slapen, truste!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Nice markey! Veel plezier
Nog maar 1% op mn mobiel. Dus ik ga slapen, truste!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 9 mei 2011, 06:26Veel plezier Mark!
Ik had eerste uur vrij, dus over 20 minuten moet ik weer naar school gaan..
Veel plezier Mark!
Ik had eerste uur vrij, dus over 20 minuten moet ik weer naar school gaan..
Citaat van PatrickV94 op 9 mei 2011, 06:43Hier ook het eerste uur vrij, straks maar even kijken of ik wel zin heb om voor die 3 lesuurtjes naar school toe te gaan.
Hier ook het eerste uur vrij, straks maar even kijken of ik wel zin heb om voor die 3 lesuurtjes naar school toe te gaan.
Citaat van Erwin. op 9 mei 2011, 08:44poe ben ook weer aan het werk, was het thuiszitten al weer beu toch maar weer proberen paar uurtjes te werken.
poe ben ook weer aan het werk, was het thuiszitten al weer beu toch maar weer proberen paar uurtjes te werken.
Citaat van Thijs. op 9 mei 2011, 18:26http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40515.0
Nieuw topic klaar: Programeer je eigen iPhone-app
http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40515.0
Nieuw topic klaar: Programeer je eigen iPhone-app
Citaat van Wous op 10 mei 2011, 13:20Net 2 uur zonder stroom gezeten hier in Zwolle. Nu gelukkig verholpen, internet werkte ook niet en mobiel netwerk was zeer zwak.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Net 2 uur zonder stroom gezeten hier in Zwolle. Nu gelukkig verholpen, internet werkte ook niet en mobiel netwerk was zeer zwak.
Sent from my iPod touch using Tapatalk