do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 793 of 2.047Volgende

Lekker bezig twente!!!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoezo was het een vrijetrap voor twente?

dus eigenlijk onverdiend gewonnen...

Inderdaad.

En kan iemand marciej zijn account bannen? Ik ben m helemaal zat :zwaai:

Achterlijke Twente allemaal boeren

Sent from my iPod touch using Tapatalk

HAHA, ajax heeft verloren :D 😀 :D 😀 :D 😀 :D 😀 :D 😀 :D

Ik snap die hooligans wel. IK WORD HELEMAAL AGRESSIEF. Tijd voor GTA, laters ;)

Mja, laatste beslissing van de scheids deed me wel denken aan 't WK. Toen ook al verloren in de laatste minuten van de verlenging door een arbitraire fout. En dan peunt de lul die die elleboog gaf 'm er ook nog 'ns zelf in. :s

Over het algemeen vond ik de scheids wel goed fluiten, alleen de commentator was heel irritant pro-Twente. Steeds maar zeggen dat Twente zulke fantastische kansen had (Ajax bal op paal, lat, etc). Ik denk dat 't een gelijkwaardige wedstrijd was, Ajax had meer fut op 't eind (balbezit 1e verlenging iets van 80/20). Volgende week wint Ajax thuis.

Heb de wedstrijd zo nu en dan even bekeken. Ik was op visite en we zaten in de zon in de tuin, de tv stond binnen aan dus wel de doelpunten gezien.

Maar ik geef er geen kont om, doe mij maar Formula 1

Jammer die fout weer van de arbitrage, maar dit is nog niet de belangrijkste prijs. Het gaat om volgende week, als Ajax die wint dan is het feest!

Ben vanaf nu weer actief trouwens, weekendje Tilburg geweest. Bah, wat een drukke vakantie. Mag de volgende vakantie wat rustiger, ben geen volle dag thuis geweest..

Haha mooie discussies hier. Ik ben blij dat Twente heeft gewonnen, heb het meerendeels via de radio geluisterd dus kan niet oordelen over het spel.

Maar ik vind trouwens wel dat ik nu veel 9's in mijn profiel heb :)

1919 posts, en 99 Rep, ziet er weer strak uit haha!

VorigePage 793 of 2.047Volgende