Café de Download
Citaat van William op 10 april 2011, 07:07Wie weet gaan we nog eens een keer
Maar dan misschien wel met een heel ander groepje. Het was namelijk voor herhaling vatbaar :friends:
Wie weet gaan we nog eens een keer Maar dan misschien wel met een heel ander groepje. Het was namelijk voor herhaling vatbaar :friends:
Citaat van Marciej123 op 10 april 2011, 08:27Het was super gezellig gisteren
Vooral gisteren in de trein hé maarten
Het was super gezellig gisteren
Citaat van William op 10 april 2011, 09:12Ziet erg gezellig uit misschien ga ik volgende keer wel mee :friends:
Gister erg gezellige avond gehad lag om 5uur in bed was om 10 uur al weer wakker met een kater :s
Ziet erg gezellig uit misschien ga ik volgende keer wel mee :friends:
Gister erg gezellige avond gehad lag om 5uur in bed was om 10 uur al weer wakker met een kater :s
Citaat van William op 10 april 2011, 13:45Het was super gezellig gisteren
Jezus die Engelsen, je kon nog niet normaal praten met elkaar. Alleen maar geroep xd
Het was super gezellig gisteren
Jezus die Engelsen, je kon nog niet normaal praten met elkaar. Alleen maar geroep xd
Citaat van Marciej123 op 10 april 2011, 13:46xd, ze hadden trouwens de trein niet gehaalt
xd, ze hadden trouwens de trein niet gehaalt
Citaat van William op 10 april 2011, 15:15Is best gegaan ben vandaag met me broer en ze vriendin naar het strand geweest helaas was het water nogal koud
Is best gegaan ben vandaag met me broer en ze vriendin naar het strand geweest helaas was het water nogal koud
Citaat van William op 10 april 2011, 15:19@ Marc, ik had buiten even gekeken bij het busstation hoelaat mn bus ging en toen kocht ik even wat drinken, en zag ik dat ze bij de AH to go stonden xd
@ Marc, ik had buiten even gekeken bij het busstation hoelaat mn bus ging en toen kocht ik even wat drinken, en zag ik dat ze bij de AH to go stonden xd
Citaat van Pctje op 10 april 2011, 16:25Hee jongens even een vraagje,
Ik vond het onnodig om er een heel topic over te maken dus ik denk ik vraag het gewoon in de huiskamer. Ik heb al een tijdje weer zin om een mmo te spelen. Alleen ik vind die gratis games altijd zo pauper. En wow op private servers is ook niet alles. Maar ik vind het onnodig om elke maand 15 euro te gaan dokken voor een spel. Zoveel speel ik het ook niet meer. Is het slim om dan Guild Wars te gaan spelen of raden jullie het af? Laat maar weten!
Hee jongens even een vraagje,
Ik vond het onnodig om er een heel topic over te maken dus ik denk ik vraag het gewoon in de huiskamer. Ik heb al een tijdje weer zin om een mmo te spelen. Alleen ik vind die gratis games altijd zo pauper. En wow op private servers is ook niet alles. Maar ik vind het onnodig om elke maand 15 euro te gaan dokken voor een spel. Zoveel speel ik het ook niet meer. Is het slim om dan Guild Wars te gaan spelen of raden jullie het af? Laat maar weten!
Citaat van IfElse op 10 april 2011, 16:31Hee jongens even een vraagje,
Wil je niet met mij een leuke mmo spelen
Ik zoek er ook een zoals je eerder zag in mn topic
Hee jongens even een vraagje,
Wil je niet met mij een leuke mmo spelen Ik zoek er ook een zoals je eerder zag in mn topic