Café de Download
Citaat van Heisenberg op 9 april 2011, 18:24Hij was al eens eerder opgepakt wegens illegaal wapen bezit, zal dus wel zijn bronnen hebben. Het is inderdaad erg triest dat dit is gebeurd. Erg traumatisch als je dit meemaakt.. Mensen worden steeds gekker.
Hij was al eens eerder opgepakt wegens illegaal wapen bezit, zal dus wel zijn bronnen hebben. Het is inderdaad erg triest dat dit is gebeurd. Erg traumatisch als je dit meemaakt.. Mensen worden steeds gekker.
Citaat van Duken op 9 april 2011, 18:25Geen idee, maar die reconstructie van RTL geeft zoveel kippenvel
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/09/binnenland/schietpartij-winkelcentrum-alphen.xml
T is echt... die gast is er hier echt al weken bewust mee bezig geweest
Geen idee, maar die reconstructie van RTL geeft zoveel kippenvel
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/04_april/09/binnenland/schietpartij-winkelcentrum-alphen.xml
T is echt... die gast is er hier echt al weken bewust mee bezig geweest
Citaat van Freddytje op 9 april 2011, 18:35Ik hoorde/zag het net op het nieuws. Verschrikkelijk..
Hij was lid van een schietvereniging en had een vergunning, hij had 5 wapens. Het is onduidelijk of hij deze ook heeft gebruikt.
Echt ziek man, onschuldige mensen doodschieten. Ben wel benieuwd wat zijn motief was, thuis lag een afscheidsbrief hoorde ik.
Ik hoorde/zag het net op het nieuws. Verschrikkelijk..
Hij was lid van een schietvereniging en had een vergunning, hij had 5 wapens. Het is onduidelijk of hij deze ook heeft gebruikt.
Echt ziek man, onschuldige mensen doodschieten. Ben wel benieuwd wat zijn motief was, thuis lag een afscheidsbrief hoorde ik.
Citaat van William op 9 april 2011, 19:09Ik hoorde/zag het net op het nieuws. Verschrikkelijk..
Vergunning voor 5 wapens, zelf 3 in huis. Afscheidsbrief wordt inderdaad onderzocht nu.
Ik hoorde/zag het net op het nieuws. Verschrikkelijk..
Vergunning voor 5 wapens, zelf 3 in huis. Afscheidsbrief wordt inderdaad onderzocht nu.
Citaat van William op 9 april 2011, 19:58De foto's van Walibi! (er volgen in de loop van de tijd nog meer)
http://cid-66139779dd86be48.photos.live.com/browse.aspx/Opening%20Walibi%209%20april%202011
Filmpjes:
Speed of Sound offride:
(van Lajos)
Goliath (we zitten er op dat moment in, me neef filmde het
)
Heujjjj! (dat ben ik natuurlijk
)
Maar was echt gezellig met jullie! Heb ervan genoten :friends:
Binnekort (misschien morgen) wil ik wel verslagje/artikeltje schrijven voor op de frontpage van Duken.nl.
De foto's van Walibi! (er volgen in de loop van de tijd nog meer)
http://cid-66139779dd86be48.photos.live.com/browse.aspx/Opening%20Walibi%209%20april%202011
Filmpjes:
Speed of Sound offride:
(van Lajos)
Goliath (we zitten er op dat moment in, me neef filmde het )
Heujjjj! (dat ben ik natuurlijk )
Maar was echt gezellig met jullie! Heb ervan genoten :friends:
Binnekort (misschien morgen) wil ik wel verslagje/artikeltje schrijven voor op de frontpage van Duken.nl.
Citaat van William op 9 april 2011, 20:04Jezus, ik zie het al voor me. Lijkt net call of duty in het echt, mensen schuilen zich (dit zeg ik natuurlijk met respect, omdat je het met call of duty kunt vergelijken als je het verhaal leest). Echt vreselijk..
Maar vandaag was voor ons echt geweldig, een super dag gehad die ik niet snel zou vergeten!
Jezus, ik zie het al voor me. Lijkt net call of duty in het echt, mensen schuilen zich (dit zeg ik natuurlijk met respect, omdat je het met call of duty kunt vergelijken als je het verhaal leest). Echt vreselijk..
Maar vandaag was voor ons echt geweldig, een super dag gehad die ik niet snel zou vergeten!
Citaat van Freddytje op 9 april 2011, 20:06Wow nice headshot. Het ziet er ook uit als of het heel gezellig was O0 Wie zit er naast jou op 2e filmpje? Is dat maarten? Heb m nog nooit gezien namelijk
Wow nice headshot. Het ziet er ook uit als of het heel gezellig was O0 Wie zit er naast jou op 2e filmpje? Is dat maarten? Heb m nog nooit gezien namelijk