Café de Download
Citaat van William op 19 maart 2011, 15:28Zit nu even in de mac Nijmegen, even met vrienden de stad in!
Sent from my iPod touch 4G
using Tapatalk
Zit nu even in de mac Nijmegen, even met vrienden de stad in!
Sent from my iPod touch 4G
using Tapatalk
Citaat van Thijs. op 19 maart 2011, 15:51oh dan zijn jullie best goed, van oss naar nijmegen. Nijmegen is trouwens best dichtbij mij:d
oh dan zijn jullie best goed, van oss naar nijmegen. Nijmegen is trouwens best dichtbij mij:d
Citaat van Rikkert. op 19 maart 2011, 21:26Amerika heeft tomahawk raketten afgevuurd op libië! Zag het net op RTL4 op een extra journaal.
Amerika heeft tomahawk raketten afgevuurd op libië! Zag het net op RTL4 op een extra journaal.
Citaat van Wous op 19 maart 2011, 21:41Ik las het op Nu.nl, het is nu echt oorlog!
Grootbritannie frankrijk en de vs vallen libie momenteel aan en er is al een frans vliegtuig neergehaald.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ik las het op Nu.nl, het is nu echt oorlog!
Grootbritannie frankrijk en de vs vallen libie momenteel aan en er is al een frans vliegtuig neergehaald.
Citaat van William op 19 maart 2011, 21:45Over dat Franse vliegtuig, dat is wat de Libische regering iedereen doet geloven, is echt niet zo.
Vond dit wel een leuk citaat trouwens:
De BBC tekent de volgende woorden op uit de mond van opstandeling Hisham Ben Ghalbon over de zojuist gehouden persconferentie door de Libische regering:“Ondanks alle bewijzen op de grond, is de boodschap van het regime: geloof niet wat je ziet, geloof niet wat je hoort. Geloof gewoon wat wij je zeggen.â€
Over dat Franse vliegtuig, dat is wat de Libische regering iedereen doet geloven, is echt niet zo.
Vond dit wel een leuk citaat trouwens:
De BBC tekent de volgende woorden op uit de mond van opstandeling Hisham Ben Ghalbon over de zojuist gehouden persconferentie door de Libische regering:“Ondanks alle bewijzen op de grond, is de boodschap van het regime: geloof niet wat je ziet, geloof niet wat je hoort. Geloof gewoon wat wij je zeggen.â€
Citaat van Wous op 19 maart 2011, 21:51Ah okee, ik vond het ook wel een sterk verhaal, het had anders wel iets specialer in het nieuws gestaan.
Ah okee, ik vond het ook wel een sterk verhaal, het had anders wel iets specialer in het nieuws gestaan.