Café de Download
Citaat van Rikkert. op 18 maart 2011, 17:12Ik gebruik meestal nieuwsgroepen omdat fijn en stabiel werkt. Torrents gebruik ik af en toe.
Ik gebruik meestal nieuwsgroepen omdat fijn en stabiel werkt. Torrents gebruik ik af en toe.
Citaat van William op 18 maart 2011, 17:32Gewoon Spotnet, voor de rest nog te weinig tijd gehad om te kijken wat ik het fijnst vind. En vind Spotnet best lekker werken?
Gewoon Spotnet, voor de rest nog te weinig tijd gehad om te kijken wat ik het fijnst vind. En vind Spotnet best lekker werken?
Citaat van Thijs. op 18 maart 2011, 19:21bij mij werkt dat hele gezeik niet... ik doe torrents, is alleen het irritante dat het soms zoo sloom gaat
bij mij werkt dat hele gezeik niet... ik doe torrents, is alleen het irritante dat het soms zoo sloom gaat
Citaat van IfElse op 18 maart 2011, 19:26bij mij werkt dat hele gezeik niet... ik doe torrents, is alleen het irritante dat het soms zoo sloom gaat
Heb je wel een payserver?
bij mij werkt dat hele gezeik niet... ik doe torrents, is alleen het irritante dat het soms zoo sloom gaat
Heb je wel een payserver?
Citaat van Zombymario op 18 maart 2011, 21:59neuj:d ik weet niet omdat ik nooit nieuwsgroep heb gedaan, wat is dat precies??
http://www.duken.nl/leren-downloaden/overzicht.html
En dan het kopje: Downloaden met nieuwsgroepen
neuj:d ik weet niet omdat ik nooit nieuwsgroep heb gedaan, wat is dat precies??
http://www.duken.nl/leren-downloaden/overzicht.html
En dan het kopje: Downloaden met nieuwsgroepen
Citaat van Thijs. op 19 maart 2011, 10:31nah ik heb een kpn experia box als internet tv en bellen, zit daar dan ook een payserver bij?
nah ik heb een kpn experia box als internet tv en bellen, zit daar dan ook een payserver bij?
Citaat van William op 19 maart 2011, 14:55Nee een payserver krijg je nooit bij je internet abbo
Voor een paysever kan je kijken bij eweka
Nee een payserver krijg je nooit bij je internet abbo
Voor een paysever kan je kijken bij eweka
Citaat van Rikkert. op 19 maart 2011, 14:58Vandaag lekker gesport vanaf 9 uur :s
Vanmorgen zouden we een wedstrijd hebben, ging weer niet door dus maar getraind.
Mocht ik met een andere team mee spelen was wel leuk maar hebben 26-2 verloren
Maar voor de rest lekker gesport
Vandaag lekker gesport vanaf 9 uur :s
Vanmorgen zouden we een wedstrijd hebben, ging weer niet door dus maar getraind.
Mocht ik met een andere team mee spelen was wel leuk maar hebben 26-2 verloren
Maar voor de rest lekker gesport