wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 717 of 2.047Volgende

Zal ook vakkenvullen.

Krantenwijk alleen doen als je 13 bent en dan op je 15de stoppen :P Of gewoon niet aan beginnen want het is een rot klus...

Ben er mee gestopt. En moet nu nog naar emte/AH/super om te kijken of ik daar kan werken.

Inderdaad, vakken vullen! Verdient vaak in verhouding beter dan een krantenwijk. Ik heb t een blauwe maandag gedaan. 1x rond brengen + invouwen. 7 uur bezig geweest voor een schamele 15 euro. Bij de appie werken vind ik chill :) 4 euro per uur. Plus ah bonus zooi. :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Dat is chill. 30 euro per uur :o

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

ja klopt dat is super veel, ik kijk wel ff wat ik ga doen

4 euro per uur ? Ik werkte in mijn jeugdjaren ( 15 jaar oud) in de roze knipperij en kreeg iets van 5 gulden... :S

trouwens, goedemorgen!

Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hoe oud is hij?

Sent from my iPod touch using Tapatalk

ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..

Maar ik heb ongeveer elke maand rond de 350 euro op de rekening.

en dan 3 avonden in de week..

ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..

Maar ik heb ongeveer elke maand rond de 350 euro op de rekening.

en dan 3 avonden in de week..

Zozo das netjes :P even een paar maanden sparen en je kan een desktop pc/notebook kopen :P Maar het gaat zeker allemaal op aan feesten? :s Ik moet het met 50 per maand doen, voor 8 uur werk in de maand.  Is toch even €6,25 per uur :P Maar qua maandinkomen is het best weinig want de rekening van me htc legend gaat er ook nog af. Krijg wel zakgeld ofc :)

Ik geef per maand ongeveer 100 a 150 uit aan uitgaan.

Verder zit ik ook met kosten voor mijn auto dus dat tikt ook aan.

Verder spaar ik gewoon lekker ;)

VorigePage 717 of 2.047Volgende