Café de Download
Citaat van Rikkert. op 13 maart 2011, 20:34Zal ook vakkenvullen.
Krantenwijk alleen doen als je 13 bent en dan op je 15de stoppen
Of gewoon niet aan beginnen want het is een rot klus...
Ben er mee gestopt. En moet nu nog naar emte/AH/super om te kijken of ik daar kan werken.
Zal ook vakkenvullen.
Krantenwijk alleen doen als je 13 bent en dan op je 15de stoppen Of gewoon niet aan beginnen want het is een rot klus...
Ben er mee gestopt. En moet nu nog naar emte/AH/super om te kijken of ik daar kan werken.
Citaat van Freddytje op 13 maart 2011, 21:33Inderdaad, vakken vullen! Verdient vaak in verhouding beter dan een krantenwijk. Ik heb t een blauwe maandag gedaan. 1x rond brengen + invouwen. 7 uur bezig geweest voor een schamele 15 euro. Bij de appie werken vind ik chill
4 euro per uur. Plus ah bonus zooi.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Inderdaad, vakken vullen! Verdient vaak in verhouding beter dan een krantenwijk. Ik heb t een blauwe maandag gedaan. 1x rond brengen + invouwen. 7 uur bezig geweest voor een schamele 15 euro. Bij de appie werken vind ik chill 4 euro per uur. Plus ah bonus zooi.
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 13 maart 2011, 21:38Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc
Citaat van Duken op 14 maart 2011, 08:264 euro per uur ? Ik werkte in mijn jeugdjaren ( 15 jaar oud) in de roze knipperij en kreeg iets van 5 gulden... :S
trouwens, goedemorgen!
4 euro per uur ? Ik werkte in mijn jeugdjaren ( 15 jaar oud) in de roze knipperij en kreeg iets van 5 gulden... :S
trouwens, goedemorgen!
Citaat van Wous op 14 maart 2011, 10:03Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc
Hoe oud is hij?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Ligt eraan wat voor kranten hoor. Een vriend van mij verdien 70 euro per week en dan moet ie 5x per week een half uurtje kranten rondbrengen. Dat is best chill hoor maar niet met klote weer etc
Hoe oud is hij?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Pctje op 14 maart 2011, 10:25ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..
Maar ik heb ongeveer elke maand rond de 350 euro op de rekening.
en dan 3 avonden in de week..
ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..
Citaat van William op 14 maart 2011, 10:44ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..
Zozo das netjes
even een paar maanden sparen en je kan een desktop pc/notebook kopen
Maar het gaat zeker allemaal op aan feesten? :s Ik moet het met 50 per maand doen, voor 8 uur werk in de maand. Is toch even €6,25 per uur
Maar qua maandinkomen is het best weinig want de rekening van me htc legend gaat er ook nog af. Krijg wel zakgeld ofc
ik werk nu 3 jaar bij de ah. (ben wel 19.) En hoef eigenlijk niet meer te vakkenvullen..
Zozo das netjes even een paar maanden sparen en je kan een desktop pc/notebook kopen
Maar het gaat zeker allemaal op aan feesten? :s Ik moet het met 50 per maand doen, voor 8 uur werk in de maand. Is toch even €6,25 per uur
Maar qua maandinkomen is het best weinig want de rekening van me htc legend gaat er ook nog af. Krijg wel zakgeld ofc
Citaat van Pctje op 14 maart 2011, 11:37Ik geef per maand ongeveer 100 a 150 uit aan uitgaan.
Verder zit ik ook met kosten voor mijn auto dus dat tikt ook aan.
Verder spaar ik gewoon lekker
Ik geef per maand ongeveer 100 a 150 uit aan uitgaan.
Verder zit ik ook met kosten voor mijn auto dus dat tikt ook aan.
Verder spaar ik gewoon lekker