Café de Download
Citaat van Freddytje op 12 maart 2011, 17:18Ik zou het denk ik niet doen. Tenzij je al wet ervaring hebt. Maar als 16 jarig jochie dat nog nergens bang voor is als een idioot over de snelweg laten scheuren. Neuh, lijkt me niet zo slim.
@kaas, 11kw is echt niks... valt toch wel mee? Ik ken brommers die 4kw hebben en de 110-120 halen
Ik zou het denk ik niet doen. Tenzij je al wet ervaring hebt. Maar als 16 jarig jochie dat nog nergens bang voor is als een idioot over de snelweg laten scheuren. Neuh, lijkt me niet zo slim.
@kaas, 11kw is echt niks... valt toch wel mee? Ik ken brommers die 4kw hebben en de 110-120 halen
Citaat van Rikkert. op 12 maart 2011, 18:14Denk dat ik mijn motorrijbewijs pas op mijn 20ste ofzo ga halen. Eerst maar auto
Iemand die weet wat ik vanavond moet kijken op tv? Er komt zoveel leuks dat ik het niet meer weet :s
Denk dat ik mijn motorrijbewijs pas op mijn 20ste ofzo ga halen. Eerst maar auto
Iemand die weet wat ik vanavond moet kijken op tv? Er komt zoveel leuks dat ik het niet meer weet :s
Citaat van William op 12 maart 2011, 18:30Denk dat ik mijn motorrijbewijs pas op mijn 20ste ofzo ga halen. Eerst maar auto
Herman Finkers!
@Kaas: Die verhoging van leeftijd voor zware motoren is alleen als je geen rijbewijs heb voor lichte motoren..
Denk dat ik mijn motorrijbewijs pas op mijn 20ste ofzo ga halen. Eerst maar auto
Herman Finkers!
@Kaas: Die verhoging van leeftijd voor zware motoren is alleen als je geen rijbewijs heb voor lichte motoren..
Citaat van Duken op 12 maart 2011, 18:39Hoe graag ik ook zou willen motorrijden, ik begin er niet aan. Diversen collega's zeggen dat ze zich prima kunnen inhouden op die monsters maar ik kan bij voorbaat al zeggen dat dat niet lukt.
Hoe kan je je nou op zo een racemonster inhouden? Die wil je opentrekken.. gewoon vol over de weg knallen.. mmm lekker. Heb er gewoon zin in... te veel zin in. Misschien is dat het wel
Hoe graag ik ook zou willen motorrijden, ik begin er niet aan. Diversen collega's zeggen dat ze zich prima kunnen inhouden op die monsters maar ik kan bij voorbaat al zeggen dat dat niet lukt.
Hoe kan je je nou op zo een racemonster inhouden? Die wil je opentrekken.. gewoon vol over de weg knallen.. mmm lekker. Heb er gewoon zin in... te veel zin in. Misschien is dat het wel
Citaat van William op 12 maart 2011, 19:05Ik zou het denk ik niet doen. Tenzij je al wet ervaring hebt. Maar als 16 jarig jochie dat nog nergens bang voor is als een idioot over de snelweg laten scheuren. Neuh, lijkt me niet zo slim.
[A]kaas, 11kw is echt niks... valt toch wel mee? Ik ken brommers die 4kw hebben en de 110-120 halen
dat kan omdat een scooter snel 100 kilo lichter is mijn motor weegt ongeveer 190kg
@duken inhouden is niet zo moeilijk als je weet hoe hoog de boetes zijn
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Ik zou het denk ik niet doen. Tenzij je al wet ervaring hebt. Maar als 16 jarig jochie dat nog nergens bang voor is als een idioot over de snelweg laten scheuren. Neuh, lijkt me niet zo slim.
[A]kaas, 11kw is echt niks... valt toch wel mee? Ik ken brommers die 4kw hebben en de 110-120 halen
dat kan omdat een scooter snel 100 kilo lichter is mijn motor weegt ongeveer 190kg
@duken inhouden is niet zo moeilijk als je weet hoe hoog de boetes zijn
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Citaat van Pctje op 12 maart 2011, 19:41vanavond weer eens goed stappen. Is een tijdje geleden en heb dr goed zin in!
Eerst verjaardag en dan door met een groep naar brothers of matrixx
Word een top avond!
vanavond weer eens goed stappen. Is een tijdje geleden en heb dr goed zin in!
Eerst verjaardag en dan door met een groep naar brothers of matrixx
Word een top avond!
Citaat van William op 13 maart 2011, 07:06Morguh mensen..
Ben ook al wakker, heb slecht geslapen. Verkouden; continu hoesten en keelpijn, bah...
Morguh mensen..
Ben ook al wakker, heb slecht geslapen. Verkouden; continu hoesten en keelpijn, bah...