Café de Download
Citaat van Rikkert. op 6 maart 2011, 19:17@ wous
Wij zitten bij workum in de buurt weet niet of je het kent
is wel een stukje van Sneek vandaan. Heb daar niks van carnaval gezien. Alleen maar een hardloop wedstrijd ofzo
Morge weer naar huis. En de rest van de week denk ik dat ik ga werke bij mijn vader op het magazijn. vrouwen kleding uitpakken en ophangen en prijskaartjes aan schieten
@ wous
Wij zitten bij workum in de buurt weet niet of je het kent is wel een stukje van Sneek vandaan. Heb daar niks van carnaval gezien. Alleen maar een hardloop wedstrijd ofzo
Morge weer naar huis. En de rest van de week denk ik dat ik ga werke bij mijn vader op het magazijn. vrouwen kleding uitpakken en ophangen en prijskaartjes aan schieten
Citaat van Duken op 6 maart 2011, 19:21Jep kaas, inderdaad hetzelfde pakje als in disney.
Was erg gezellig geweest. Tof om die gasten helemaal los te zien gaan op die wagens. Dat zit er voor mij even niet in
Jep kaas, inderdaad hetzelfde pakje als in disney.
Was erg gezellig geweest. Tof om die gasten helemaal los te zien gaan op die wagens. Dat zit er voor mij even niet in
Citaat van Thijs. op 6 maart 2011, 19:47hier in de achterhoek word carnaval vooral meer in D**tsland geviert, daar zie je ze om 10 uur s'ochtends met een pilsje op de kar zitten
verder wel gezellig
hier in de achterhoek word carnaval vooral meer in D**tsland geviert, daar zie je ze om 10 uur s'ochtends met een pilsje op de kar zitten verder wel gezellig
Citaat van Rikkert. op 7 maart 2011, 16:42Steam heeft weer een mooie actie
Ubisoft Weekend Deal Pack
Assasins creed - call of juarez bound in blood - Far cry 2 fortune edition - rainbow six vegas 2
maar 13 euro!
Misschien dat ik hem zo ga kopen voor 19.00 uur
Steam heeft weer een mooie actie
Ubisoft Weekend Deal Pack
Assasins creed - call of juarez bound in blood - Far cry 2 fortune edition - rainbow six vegas 2
maar 13 euro!
Misschien dat ik hem zo ga kopen voor 19.00 uur
Citaat van Rikkert. op 7 maart 2011, 18:01Heb hem net ook ff gekocht.
Alleen staat me C schijf vol en ik kan de download locatie niet veranderen...
Dus dat word ff lekker opruimen
Na veel rotzooi te hebben verwijderd is het eindelijk gelukt
Heb hem net ook ff gekocht.
Alleen staat me C schijf vol en ik kan de download locatie niet veranderen...
Dus dat word ff lekker opruimen
Na veel rotzooi te hebben verwijderd is het eindelijk gelukt
Citaat van Duken op 8 maart 2011, 07:22Hier nog een foto van mij en de kleine met Carnaval
Wij staan links, rechts is me zwager met zijn kleine.
Hier nog een foto van mij en de kleine met Carnaval
Wij staan links, rechts is me zwager met zijn kleine.