Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 6 maart 2011, 09:11
Alaaf! Alaaf! Carnaval in zwaag! Jurgen gaat verkleed als tijgertje. Lekker naar de optocht en wat een top weer!
Genieten vandaag
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Alaaf! Alaaf! Carnaval in zwaag! Jurgen gaat verkleed als tijgertje. Lekker naar de optocht en wat een top weer!
Genieten vandaag
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Wous op 6 maart 2011, 10:39Er is in friesland wel carnaval! Alleen lang niet zo groot als beneden de rivier;)
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Er is in friesland wel carnaval! Alleen lang niet zo groot als beneden de rivier;)
Citaat van IfElse op 6 maart 2011, 11:13Er was in de huiskamer toch een topic waarin je liedjes kon posten die je nu luisterd? Ik kan hem maar niet vinden :/
Er was in de huiskamer toch een topic waarin je liedjes kon posten die je nu luisterd? Ik kan hem maar niet vinden :/
Citaat van William op 6 maart 2011, 11:25@duken die had hij toch ook aan in disney land?
@DHRJ die is op slot dacht ik
Vandaag kijken of ik samen me een vriend de motor elf steden tocht ga rijden, hoop dat er nog plaats is
@duken die had hij toch ook aan in disney land?
@DHRJ die is op slot dacht ik
Vandaag kijken of ik samen me een vriend de motor elf steden tocht ga rijden, hoop dat er nog plaats is
Citaat van Rikkert. op 6 maart 2011, 13:09Er is in friesland wel carnaval! Alleen lang niet zo groot als beneden de rivier;)
Okee nou hier waar wij zijn is geen carnaval
Er is in friesland wel carnaval! Alleen lang niet zo groot als beneden de rivier;)
Citaat van William op 6 maart 2011, 17:26Hier in het dorp is carnaval. Ik ben net naar de zaal geweest, en heb al weer flink wat op. :s
Nu maar eem rustig aan
Hier in het dorp is carnaval. Ik ben net naar de zaal geweest, en heb al weer flink wat op. :s
Nu maar eem rustig aan
Citaat van Wous op 6 maart 2011, 18:52Er is in friesland wel carnaval! Alleen lang niet zo groot als beneden de rivier;)
Had je naar sneek moeten komen (;
Had je naar sneek moeten komen (;
Citaat van William op 6 maart 2011, 19:08heerlijk carnaval, wat een geweldig feest is het toch ook
al zullen denk ik de meeste members dit niet echt snappen xd
heerlijk carnaval, wat een geweldig feest is het toch ook
al zullen denk ik de meeste members dit niet echt snappen xd