Café de Download
Citaat van IfElse op 2 maart 2011, 19:01En FTD.nu heeft al 846 bladzijdes aan reacties :s
Ongeveer 21150 reacties
Er is wel een spambot reacties aan het plaatsen met ''FUCK brein'''....
En FTD.nu heeft al 846 bladzijdes aan reacties :s
Ongeveer 21150 reacties
Er is wel een spambot reacties aan het plaatsen met ''FUCK brein'''....
Citaat van Freddytje op 2 maart 2011, 23:17Meer info omtrent de iPad 2 is hier te vinden : www.nu.nl/gadgets/2458511/ipad-2-25-maart-in-nederland.html
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Meer info omtrent de iPad 2 is hier te vinden : http://www.nu.nl/gadgets/2458511/ipad-2-25-maart-in-nederland.html
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Marciej123 op 2 maart 2011, 23:38Mmm best nice die ipad. Wat betekend eigenlijk als iets 'verizon' is? Heb dit ook welleens over iphone oid gehoord maar heb geen idee wat het nu werkelijk inhoud.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Mmm best nice die ipad. Wat betekend eigenlijk als iets 'verizon' is? Heb dit ook welleens over iphone oid gehoord maar heb geen idee wat het nu werkelijk inhoud.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Duken op 3 maart 2011, 06:42Brein is overigens nog steeds offline.... wat voor gek botnet hangt hierachter?!
Ik neem lekker een kopje koffie. Goedemorgen leden!
Brein is overigens nog steeds offline.... wat voor gek botnet hangt hierachter?!
Ik neem lekker een kopje koffie. Goedemorgen leden!
Citaat van William op 3 maart 2011, 07:00@Marciej
Even de uitgebreide uitleg: Toen de allereerste iPhone in 2007 in de Verenigde Staten uit kwam heeft Apple een contract getekend met een grote telecom provider, AT&T, die zouden de eerste jaren het alleenrecht hebben om de iPhone te leveren. Je kon dus alleen een iPhone kopen met een AT&T abonnement tenzij je hem unlockte.
Sinds ongeveer een maand wordt de iPhone 4 in Amerika nu ook verkocht met een abonnement van een andere provider Verizon.
Voor de iPad Wifi+3G kun je dus kiezen tussen AT&T en Verizon.
Snappie?
@Marciej
Even de uitgebreide uitleg: Toen de allereerste iPhone in 2007 in de Verenigde Staten uit kwam heeft Apple een contract getekend met een grote telecom provider, AT&T, die zouden de eerste jaren het alleenrecht hebben om de iPhone te leveren. Je kon dus alleen een iPhone kopen met een AT&T abonnement tenzij je hem unlockte.
Sinds ongeveer een maand wordt de iPhone 4 in Amerika nu ook verkocht met een abonnement van een andere provider Verizon.
Voor de iPad Wifi+3G kun je dus kiezen tussen AT&T en Verizon.
Snappie?
Citaat van William op 3 maart 2011, 07:04Vond dit stuk van Tweakers.net wel leuk om te delen:
Het Apple-effectWaar interesse voor een lancering van een Apple-product tot enkele jaren geleden was voorbehouden aan tweakers en andere tech-geïnteresseerden, is dat inmiddels helemaal anders. De iPod werd Apples doorbraak naar het grote (Windows-)publiek en dat leidde tot een golf aan publiciteit rondom nieuwe productlanceringen van de fabrikant uit Cupertino.
De iPhone in 2007 was de eerste die veel aandacht kreeg van alle soorten media. Tv-zenders in de Verenigde Staten besteedden uitgebreid aandacht aan de rijen voor de winkels bij de lancering en maakten en passant reclame voor de nieuwe telefoon.
Media die de release van de iPhone even gemist hadden, maakten dat naderhand ruimschoots goed: zelden zal een bedrijf rond de aankondiging zoveel gratis publiciteit gekregen hebben als Apple rond de iPad. Deze keer is dat minder, voornamelijk omdat het geen nieuw product is maar een opvolger van een huidig product.
De specificaties van de eerste iPad vielen bij de release ondanks de hoogggespannen verwachten niet tegen. De tablet groeide mede door scherpe prijsstelling uit tot een verkoopsucces en wist daarmee vele sceptici van het eerste uur, die betwijfelden of de markt wel zat te wachten op een dergelijk product, de mond te snoeren.
Dat de tablet een schot in de roos is, blijkt ook uit de grote interesse van andere fabrikanten om tablets te maken. Opvallend is daarbij dat net als Apple andere fabrikanten voornamelijk opgeschaalde besturingssystemen voor smartphones gebruiken, zoals Android. Windows 7 wordt - voornamelijk door het gebrek aan een tabletinterface - nauwelijks gebruik in nieuwe tablets.
Hoewel inmiddels dertien maanden verstreken zijn, bleek het nog niet makkelijk voor de concurrentie een tablet op de markt te brengen. De hardware lag bij fabrikanten als Samsung, LG en HTC al geruime tijd klaar, maar Google werkte nog lang aan Android 3.0 Honeycomb, de tabletversie van het mobiele OS. Vorige week kwam de eerste Honeycomb-tablet uit, de rest volgt eind deze maand of later in het voorjaar.
Daarmee heeft Apple de concurrentie bijna een jaar op achterstand gezet. Waar het bedrijf uit Cupertino inmiddels al een tweede, verbeterde versie van zijn tablet op de markt zet, moeten andere fabrikanten consumenten nog beginnen te overtuigen met hun product. Een voorsprong van een jaar is op de dynamische telecommarkt een eeuwigheid.
Daar komt bij dat Apple met de iPad nog altijd een concurrerende tablet heeft. De prijs ligt op hetzelfde niveau als de concurrentie, terwijl de algemene verwachting was dat andere fabrikanten veel goedkopere tablets zouden aanbieden. Er zijn wel goedkopere tablets, zoals de in de Pricewatch uitermate populaire apparaten van Archos, maar die trekken bij het grote publiek minder aandacht.
Desondanks zal Apples voorsprong niet voor eeuwig zijn. De nieuwe iPad voldoet net als zijn voorganger niet aan alle wensen van de technisch veeleisende gebruiker, waardoor een grote markt overblijft voor andere tablets, zoals de Androids, de PlayBook van RIM en HP's WebOS-tablet Touchpad. Het komend jaar zal blijken of de tablet echt groots doorbreekt, of beperkt blijft tot een nichemarkt.
Vond dit stuk van Tweakers.net wel leuk om te delen:
Het Apple-effectWaar interesse voor een lancering van een Apple-product tot enkele jaren geleden was voorbehouden aan tweakers en andere tech-geïnteresseerden, is dat inmiddels helemaal anders. De iPod werd Apples doorbraak naar het grote (Windows-)publiek en dat leidde tot een golf aan publiciteit rondom nieuwe productlanceringen van de fabrikant uit Cupertino.
De iPhone in 2007 was de eerste die veel aandacht kreeg van alle soorten media. Tv-zenders in de Verenigde Staten besteedden uitgebreid aandacht aan de rijen voor de winkels bij de lancering en maakten en passant reclame voor de nieuwe telefoon.
Media die de release van de iPhone even gemist hadden, maakten dat naderhand ruimschoots goed: zelden zal een bedrijf rond de aankondiging zoveel gratis publiciteit gekregen hebben als Apple rond de iPad. Deze keer is dat minder, voornamelijk omdat het geen nieuw product is maar een opvolger van een huidig product.
De specificaties van de eerste iPad vielen bij de release ondanks de hoogggespannen verwachten niet tegen. De tablet groeide mede door scherpe prijsstelling uit tot een verkoopsucces en wist daarmee vele sceptici van het eerste uur, die betwijfelden of de markt wel zat te wachten op een dergelijk product, de mond te snoeren.
Dat de tablet een schot in de roos is, blijkt ook uit de grote interesse van andere fabrikanten om tablets te maken. Opvallend is daarbij dat net als Apple andere fabrikanten voornamelijk opgeschaalde besturingssystemen voor smartphones gebruiken, zoals Android. Windows 7 wordt - voornamelijk door het gebrek aan een tabletinterface - nauwelijks gebruik in nieuwe tablets.
Hoewel inmiddels dertien maanden verstreken zijn, bleek het nog niet makkelijk voor de concurrentie een tablet op de markt te brengen. De hardware lag bij fabrikanten als Samsung, LG en HTC al geruime tijd klaar, maar Google werkte nog lang aan Android 3.0 Honeycomb, de tabletversie van het mobiele OS. Vorige week kwam de eerste Honeycomb-tablet uit, de rest volgt eind deze maand of later in het voorjaar.
Daarmee heeft Apple de concurrentie bijna een jaar op achterstand gezet. Waar het bedrijf uit Cupertino inmiddels al een tweede, verbeterde versie van zijn tablet op de markt zet, moeten andere fabrikanten consumenten nog beginnen te overtuigen met hun product. Een voorsprong van een jaar is op de dynamische telecommarkt een eeuwigheid.
Daar komt bij dat Apple met de iPad nog altijd een concurrerende tablet heeft. De prijs ligt op hetzelfde niveau als de concurrentie, terwijl de algemene verwachting was dat andere fabrikanten veel goedkopere tablets zouden aanbieden. Er zijn wel goedkopere tablets, zoals de in de Pricewatch uitermate populaire apparaten van Archos, maar die trekken bij het grote publiek minder aandacht.
Desondanks zal Apples voorsprong niet voor eeuwig zijn. De nieuwe iPad voldoet net als zijn voorganger niet aan alle wensen van de technisch veeleisende gebruiker, waardoor een grote markt overblijft voor andere tablets, zoals de Androids, de PlayBook van RIM en HP's WebOS-tablet Touchpad. Het komend jaar zal blijken of de tablet echt groots doorbreekt, of beperkt blijft tot een nichemarkt.
Citaat van William op 3 maart 2011, 07:06Goeiemorgen iedereen! Ben aan het wachten op de bus naar groningen voor stage bij de kringloopwinkel. En het is koud... !
Sent from my HTC Legend using Tapatalk
Goeiemorgen iedereen! Ben aan het wachten op de bus naar groningen voor stage bij de kringloopwinkel. En het is koud... !
Sent from my HTC Legend using Tapatalk