Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 28 februari 2011, 21:04Nog twee uurtjes.... blijf het echt jammer vinden.
Overigens zijn de ftd spots morgen natuurlijk nog in spotnet. Jullie weten nu toch wel dat spotnet een decentrale database heeft.
en dus niet de database van ftd zelf gebruikt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nog twee uurtjes.... blijf het echt jammer vinden.
Overigens zijn de ftd spots morgen natuurlijk nog in spotnet. Jullie weten nu toch wel dat spotnet een decentrale database heeft. en dus niet de database van ftd zelf gebruikt.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 28 februari 2011, 21:44
kunnen we ftd nog wel op morgen? Moet mn watchlist nog ff bekijken. Of is de server gewoon helemaal offline?
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
kunnen we ftd nog wel op morgen? Moet mn watchlist nog ff bekijken. Of is de server gewoon helemaal offline?
Citaat van Freddytje op 28 februari 2011, 21:53Done, mijn tekst slaat nergens op. Lijkt wel door een kleuter gemaakt
Post samenvoeging: maart 02, 2011, 16:34:16
Hoe kan je in steam de downloadsnelheid verhogen?
Ben de crysis 2 demo aan t downloaden. Heb mn LAN kabel ingeplugged, en haal maar 400 kb/s terwijl ik makkelijk 1,6 - 1,8 mb/s
het was mogelijk als t goed is, een andere mirror ofzo. Ik kan het alleen niet vinden. Alvast bedankt
Done, mijn tekst slaat nergens op. Lijkt wel door een kleuter gemaakt
Post samenvoeging: maart 02, 2011, 16:34:16
Hoe kan je in steam de downloadsnelheid verhogen?
Ben de crysis 2 demo aan t downloaden. Heb mn LAN kabel ingeplugged, en haal maar 400 kb/s terwijl ik makkelijk 1,6 - 1,8 mb/s
het was mogelijk als t goed is, een andere mirror ofzo. Ik kan het alleen niet vinden. Alvast bedankt