Café de Download
Citaat van Sander op 28 februari 2011, 00:51En ik zie dat wij op Tweakers worden gelinked voor de Spotnet handleiding! Gaat de goede kant op met DukeN.nl
En ik zie dat wij op Tweakers worden gelinked voor de Spotnet handleiding! Gaat de goede kant op met DukeN.nl
Citaat van Duken op 28 februari 2011, 10:19En ik zie dat wij op Tweakers worden gelinked voor de Spotnet handleiding! Gaat de goede kant op met DukeN.nl
Waar is dat? Ben benieuwd.
Maar meer als 100 miljoen pageviews... klink best wel mad eigenlijk.
"Zo en hoeveel pageviews heb jij gehad?"
"Nou... euu toch zeker meer als 100 miljoen"
En ik zie dat wij op Tweakers worden gelinked voor de Spotnet handleiding! Gaat de goede kant op met DukeN.nl
Waar is dat? Ben benieuwd.
Maar meer als 100 miljoen pageviews... klink best wel mad eigenlijk.
"Zo en hoeveel pageviews heb jij gehad?"
"Nou... euu toch zeker meer als 100 miljoen"
Citaat van Wous op 28 februari 2011, 10:41Haha, ja ik zat ook al de nulletjes te tellen waren er een heleboel, zijn die pageviews alleen voor het forum of ook de handleidingen?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Haha, ja ik zat ook al de nulletjes te tellen waren er een heleboel, zijn die pageviews alleen voor het forum of ook de handleidingen?
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Citaat van Erwin. op 28 februari 2011, 10:47http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1419298/0
hier staan we vermeld met de handleiding.
100 miljoen klinkt echt heel veel gaaf man, nu op naar de 70.000 leden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1419298/0
hier staan we vermeld met de handleiding.
100 miljoen klinkt echt heel veel gaaf man, nu op naar de 70.000 leden
Citaat van William op 28 februari 2011, 14:27Wat veel zeg, dat verdient zeker een rondje!
Vandaag gebeld door de Jumbo, en ze willen een sollicitatiegesprek!
Dus 2 rondjes van mij!
Wat veel zeg, dat verdient zeker een rondje!
Vandaag gebeld door de Jumbo, en ze willen een sollicitatiegesprek!
Dus 2 rondjes van mij!
Citaat van Robbert op 28 februari 2011, 15:41Ik ben net begonnen met Spotnet uitproberen, werkt perfect. Downloaden gaat met mijn maximale snelheid etc.
Ik ben net begonnen met Spotnet uitproberen, werkt perfect. Downloaden gaat met mijn maximale snelheid etc.